۱۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱

فرمانده ناجا:

امسال گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی مشاهده نشد

امسال گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی مشاهده نشد

فرمانده ناجا با بیان این که اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه است، گفت: نوروز امسال با وجود افزایش سفرها شاهد کاهش تصادفات و تعداد جانباختگان بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: الحمدالله امسال با هماهنگی خوبی که بین دستگاه های مختلف، اصحاب رسانه و مردم با ناجا وجود داشت اقدامات انتظامی خوبی در خصوص ایام نوروز صورت گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: خانواده ها برای بازگشت تعجیل نکنند و برای زودتر رسیدن به مقصد از حرکات پرخطر مثل سبقت های غیر مجاز خودداری کنند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سردار اشتری در ادامه افزود: با توجه به حجم ترددها به دلیل همکاری و مساعدت مردم تا این لحظه گره ترافیکی گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید هوایی که امروز از تفرجگاه ها و بوستان های پایتخت داشتیم شاهد این بودیم مردم زیادی در این مکان های تفریحی مستقر شده اند و ترافیک روان است.

سردار اشتری اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز آخرین روز از تعطیلات نوروزی است پیش بینی می شود در ساعات پایانی با حجم ترافیکی سنگینی روبرو شویم.

وی افزود: به مردم عزیز توصیه می کنیم زمان بازگشت از تفرجگاه ها را به قبل از تاریکی هوا موکول کنند.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: انصافا در بازدیدهایی که از مرزها، شهرها و جاده ها انجام شد مشاهده کردیم همه همکاران در جای جای کشور با اخلاص، بدون منت و تمام وقت، خدمتگزار مردم هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: بحمدالله بر اساس گزارش های دریافتی با همت همه همکاران؛ بر خلاف افزایش سفرها شاهد نتایج خوب و مثبتی در کاهش تصادفات و جانباختگان بودیم.

سردار اشتری در بخشی دیگری از سخنان خود به نصب سیستم سپهتن در اتوبوس ها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته اقدامات مثبت این چنینی را در ناجا شاهد بودیم که می توان به افزایش ۲۲ درصدی کشف جرایم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز اشاره کرد.

وی با بیان این که الحمدالله سال ۹۶ شاهد امنیت در مرزها، شهرها، روستاها و اقصی نقاط کشور بودیم افزود: البته نباید به این میزان بسنده کرد و باید با تمام توان و تلاش و تعهد بیش از پیش در همه امور و عرصه ها پیش رویم.

وی تاکید کرد: اعتماد مردم به ناجا بالاترین سرمایه برای ماست، امیدوارم زحمات همکاران مورد رضایت خداوند و همین طور فرمانده معظم کل قوا باشد که این بالاترین پاداش برای ماست.

کد خبر 4261619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha