۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۲۵

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های مرزی برای توسعه استان ایلام

لزوم استفاده از ظرفیت های مرزی برای توسعه استان ایلام

ایلام-رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت های مرزی برای توسعه استان ایلام تاکید کرد.

شادمهر کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین مطالبات و دغدغه های مردم استان در بحث آب، کشاورزی، نفت و گاز ، صنعت، استفاده از فرصت مرزها و در دیگر فرصت ها و ظرفیت های استان است.

وی افزود: همچنین تکمیل زیرساخت ها، استفاده از فرصت گردشگری و میراث فرهنگی که به عنوان یک فرصت بسیار خوب در استان است، از مهمترین موضوعاتی هستند که توسط نمایندگان استان و با تفاهم و تعامل با مسئولین اجرایی پیگیری می کنند.

کاظم زاده اضافه کرد: در بحث بودجه ۹۷ که حدود ۴۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی استان پیشنهاد شده بود و این رقم در لایحه بودجه آمده بود که در خروجی ۱۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای استان لحاظ شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: در بحث ردیف اربعین که به صورت کلی دیده شده و این بودجه خاص استان تعریف شد، بخشی از این در حدود ۲۰ میلیارد تومان که مبلغ نصف این بودجه را به صورت هزینه ای پیشنهاد داده شده بود و نصف دیگر این بودجه به صورت عمرانی هزینه ای بود، خوشبختانه به ۱۸ میلیارد تومان عمرانی و ۲ میلیارد تومان استانی تغییر داده شد.

کد خبر 4262683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha