۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان:

اولویتی مهم‌تر از تلاش برای تحقق شعار سال وجود ندارد

اولویتی مهم‌تر از تلاش برای تحقق شعار سال وجود ندارد

همدان - سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان مهمترین اولویت کاری مسئولان کشور را عمل به منویات رهبری و تحقق شعار امسال برشمرد.

حجت‌الاسلام داوود عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان با مدیریت و برنامه ریزی وضعیت کشور را پیش بینی کرده و بر این اساس سال را نامگذاری می‌کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های لازم برای تولیدات باکیفیت داخلی محور اصلی توجهات مقام معظم رهبری در سال های گذشته نیز بوده است، ادامه داد: توجه وی‌ژه به مسائل اشتغال کشور باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران افزود: سالهای گذشته نیز ایشان وضعیت کشور را از نظر اقتصادی رصد کرده و به همین منظور سیاست های کلان در حوزه اشتغال و همچنین به چرخه در آمدن صنعت تولیدات داخل را مطرح کردند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مدیریت تعاملی را باعث تحقق این شعار برشمرد و گفت: عمل به منویات رهبری مهمترین اولویت کاری مسئولان برای تحقق این شعار است.

حجت‌الاسلام عباسی بیان داشت: اگر طی سالهای گذشته در خصوص مسائل مصرف کالاهای داخلی به شکل مطلوبی عمل می کردیم، اکنون شاهد عربده کشی دشمن در این زمینه نبودیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بیان داشت: امسال فرصتی است تا همه اقشار مختلف جامعه و مسئولین خود را برای یک مدیریت جهادی بزرگ و یک حرکت عمیق در راه آبادانی و پیشرفت تولیدات داخلی کشور مهیا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شعار امسال ستودنی است و با همت و تلاش مضاعف و با یک مدیریت جهادی تحقق خواهد یافت، افزود: بی تردید نیاز مهم جامعه امروز ما همت و مدیریت جهادی است که شامل همه عرصه ها و مسائل جامعه به‌ویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد است.

حجت‌الاسلام عباسی بابیان اینکه از توفیقات مهم یک انسان آن است که گشایش معضلات مردم به دست او باشد، گفت: بخش عظیمی از محتوای اسلام را نوع دوستی، ایثار، جهاد، خدمت به دیگران، کمک به درماندگان، کارگشایی برای مشکلات مردم و قضای حاجت گرفتاران تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت و تقویت بنیه فرهنگ دینی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند، افزود: آنچه که در حفظ و نگهداری از اموال و استفاده درست از آن می تواند ما را در راه مسیر رونق بازار تولیدات داخلی کمک و یاری کند توجه به دستورات و احکام اسلامی است.

حجت‌الاسلام عباسی در پاسخ به این سئوال که سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان یک نهاد دینی و مذهبی چه نقشی می تواند در زمینه نامگذاری سال ایفا کند، گفت: پیشرفت جامعه باید دین محور و بر پایه اصول و ارزش های اسلامی تعریف شود، چرا که اگر در حوزه اقتصاد پیشرفت داشته باشیم اما فرهنگ بهینه و اصول صحیح استفاده از آن را بر محور دستورات اسلام قرار ندهیم قطعاً با رکود اقتصادی مواجه خواهیم شد.

کد خبر 4263030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha