۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵

استاندار مازندران:

۲۳۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است

۲۳۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است

ساری - استاندار مازندران شمار طرح های نیمه تمام عمرانی و زیربنایی در استان را دو هزار و ۳۰۰ پروژه اعلام کرد و خواستار تلاش مسئولان برای تکمیل این طرح های نیمه کاره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به وجود دو هزار و ۳۰۰ پروژه نیمه تمام عمرانی در استان، خواستار تسریع در تکمیل آن شد و گفت: با تکمیل این طرح ها شمار قابل توجهی اشتغال ایجاد می شود.

وی همچنین با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان گفت: نیمی از جمعیت استان در روستاها به سر می برند و باید تسهیلات اشتغال با نظرات کامل افراد دارای صلاحیت تخصیص داده شود.

اسلامی با عنوان اینکه امسال شاهد چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهیم بود، محرومیت موجود را شایسته و زیبنده استان و نظام ندانست و خواهان تلاش و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات شد.

استاندار مازندران، مشکل خشکسالی و بحران آب را در استان جدی دانست و با بیان اینکه میزان نزولات حدود ۱۷ درصد کاهش یافته است، تشکیل ستاد بحران آب و خشکسالی را در استان ضروری برشمرد.

وی همچنین نامناسب بودن زیرساخت حمل و نقلی را از دیگر مشکلات موجود در مازندران بیان کرد و خواستار توسعه حمل و نقل ریلی و ترکیبی در استان شد و گفت: مهمترین پروژه این بخش مترو تهران – آمل است.

اسلامی، با تاکید بر تحقق و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و شعار حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: ۱۲ محور برای توسعه اقتصاد در مازندران تعریف شده و باید این محرک های اقتصادی عملیاتی شوند.

وی با اشاره به نامگذرای سال حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت تولیدات و خدمات پس از فروش را برای تحقق این شعار محوری الزامی خواند و گفت: برای رشد تولید باید از روشهای سنتی فاصله گیریم و از فناوری برای تولیدات استفاده کنیم.

کد خبر 4263085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha