۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۴۸

رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران:

۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

ساری - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال "و حمایت از تولیدات داخلی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با الویت کالاهای گمرگی، دخانی ،ترانزیتی و فرآورده های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم طی ماه گذشته در استان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، انبارها و محل دپو کالاهای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ پهلوانی، گفت: کشف ۱۹۵ هزار نخ سیگار، ۲۴۸ عدد قطعات یدکی خودرو، ۵۲ تن چوب آلات جنگلی، چهار هزار قلم دارو و قرص های غیرمجاز، هزار و ۷۸۵ قلم انواع لوازم آرایشی، ۳۸۳ کیلوگرم ماهیان خاویاری و استخوانی از جمله کشفیات کالای قاچاق در اسفندماه سال ۱۳۹۶بوده است.

وی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از ۴۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط تعداد زیادی متهم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ پهلوانی با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالاو ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

کد خبر 4263130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha