۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

اقتصاد پاشنه آشیل و مهمترین نقطه ضعف کشور است

اقتصاد پاشنه آشیل و مهمترین نقطه ضعف کشور است

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اقتصاد پاشنه آشیل و مهمترین نقطه ضعف کشور است و اگر بتوانیم مشکلات این بخش را با تولید داخلی حل کنیم بسیاری از نگرانی های جامعه برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت اللهی در همایش روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و مبلغات استان به مناسبت نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: سیاست، فرهنگ و اقتصاد شاکله یک کشور را تشکیل می دهد و اگر در این عرصه ها موفق عمل کنیم به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: حوزه فرهنگ در واقع حوزه تفکر و اندیشیدن است و حوزه اقتصاد در استقلال کشور بسیار مهم تلقی می شود که در معارف دینی هم تاکید فراوانی کرده است.

نعمت اللهی بیان کرد: اقتصاد پاشنه آشیل کشور است و اگر بتوانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم بسیاری از مسائل برطرف می شود.

وی گفت: شاید استراتژی ما در حوزه اقتصاد اشتباه بوده و یا درست عمل نکرده ایم که به اینجا رسیده ایم اما باید تکلیف خود را در عرصه اقتصاد مشخص کنیم و این بخش را جدی بگیریم.

نعمت اللهی اظهارداشت: توجه به اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم ناظر به مسائل فرهنگی است تا برنامه ها به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد:دولت باید برای اقتصاد برنامه داشته باشد و در صنعت و کشاورزی بر اساس آمایش سرزمین حرکت کنیم و برای مقابله با بحران آب الگوی کشت داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: باید نقش مردم را هم تعریف کنیم و بدانیم با مشارکت مردم میتوانیم به نتیجه برسیم و این کار نیازمند فرهنگ سازی است.

شبکه تبلیغ روحانیت می تواند در فرهنگ سازی موثر باشد

وی اضافه کرد: شبکه تبلیغ سازمان می تواند در فرهنگ سازی و گرایش مردم به مصرف کالای ایرانی نقش مهمی ایفا کرده و روحانیت نیز در این زمینه می تواند موثر عمل کند.

شعار سال را با عمل پیاده کنیم

نعمت اللهی گفت: متاسفانه در شعار دادن خوب هستیم اما در عمل ضعیفیم و اگر بخواهیم به رهنمودهای رهبری جامه عمل بپوشانیم نباید شلوار لی بپوشیم و سیگار خارجی بکشیم و بعد شعار مرگ برآمریکا سر دهیم.

کد خبر 4263837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha