۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰

مسابقه دوچرخه سواری بزرگداشت شهدای باکری در ارومیه برگزار می شود

مسابقه دوچرخه سواری بزرگداشت شهدای باکری در ارومیه برگزار می شود

ارومیه - رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری بزرگداشت شهدای باکری شهیدان حمید و مهدی باکری در ارومیه خبر داد.

محمدرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این مسابقات در رشته کریتریوم، بزرگداشت شهیدان حمید و مهدی باکری، ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی آذربایجان غربی و در ارومیه برگزار می شود افزود: در این مسابقات، دوچرخه سواران مسیر ۲۵ کیلومتری کمربندی شهر ارومیه را پنج دور رکاب می زنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور و در آذربایجان غربی برگزار می شود، ادامه داد: در این زمینه تعدادی از نهادها و دستگاه های اجرایی نیز با هیات دوچرخه سواری جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقات همراهی خواهند کرد.

اسدی با تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر دوچرخه سواران آذربایجان غربی و ارومیه، بر مقام آوری دوچرخه سواران این شهر در مسابقات تاکید کرد و اظهارداشت: هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی در تلاش برای استفاده از ظرفیت های استان به منظور ارتقای جایگاه ورزش دوچرخه سواری‌است.

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود با طی روال اداری از ظرفیت های موجود در مجموعه ورزشی کارگران ارومیه نیز بهره مند شویم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در مجموعه کارگران ارومیه می توان دوره های آموزشی برای نونهالان و کودکان برگزار کرد.

اسدی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی، ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان نیز از دیگر برنامه هایی است که در هیئت دوچرخه سواری استان مورد توجه قرار دارد.

وی یادآور شد: مجموعه ورزشی کارگران ارومیه دارای امکانات دوچرخه سواری است  و این ظرفیت وجود دارد که هیئت دوچرخه سواری برای برگزاری مسابقات مختلف از امکانات این مجموعه استفاده کند.

کد خبر 4264610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha