۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲

برگزاری مجمع عمومی ۵ فدراسیون تا پایان اردیبهشت‎ماه

برگزاری مجمع عمومی ۵ فدراسیون تا پایان اردیبهشت‎ماه

تا پایان اردیبهشت‎ماه مجمع عمومی ۵ فدراسیون ورزشی برای گزارش مالی و عملکرد آنها در سال ۹۵ و ارائه برنامه‎های سال جاری، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخشی از برنامه های وزارت ورزش در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به برگزاری مجامع عمومی فدراسیون ها اختصاص دارد. اجرای این بخش از برنامه های وزارت ورزش از چهارشنبه آغاز می شود. 

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اولین فدراسیونی است که در سال جدید، مجمع عمومی آن برگزار می شود. مجمع عمومی این فدراسیون چهارشنبه هفته جاری (۲۲ فروردین ماه) برگزار می شود. 

علاوه بر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، وزارت ورزش تا به امروز برگزاری مجمع عمومی چهار فدراسیون دیگر در سال جاری را نهایی کرده است. 

بر این اساس مجمع عمومی فدرسیون ورزش های نابینایان ۲۷ فروردین ماه، مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ۲ اردیبهشت ماه، مجمع عممومی فدراسیون بدمینتون ۹ اردیبهشت ماه و مجمع عمومی فدارسیوناشکی ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان وزارت ورزش برگزار خواهد شد. 

در مجمع عمومی این فدراسیون ها، گزارش بازرس، حسابرس، عملکرد و مالی آنها بررسی می شود تا به تصویب اعضای مجمع برسد. این گزارش ها مربوط به سال ۹۵ است. همچنین ارائه برنام ها و گزارش های کاری سال ۹۷ نیز بخشی از برنامه مجامع عمومی فدراسیون هاست. 

وزارت ورزش، مجمع عمومی برخی فدراسیون ها را اواخر سال گذشته برگزار کرد. 

کد خبر 4266559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha