۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

رئیس جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد:

ارائه خدمات فرهنگی و امدادی با دوچرخه به مسافران اصفهان

ارائه خدمات فرهنگی و امدادی با دوچرخه به مسافران اصفهان

اصفهان - رئیس جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در طول ایام نوروز در قالب طرح سحاب اقدام به ارائه خدمات فرهنگی و امدادی با دوچرخه به مسافران اصفهان کردیم.

شهریار انصاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای طرح سحاب به معنای سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه سازمان جوانان، در اصفهان اجرایی خواهد شد.

وی گفت: در این طرح جوانان هلال‌ احمر به صورت پیاده و یا با دوچرخه در مکان‌های گردشگری و پرتجمع حضور پیدا کردند و خدمات فرهنگی و امدادی متنوعی را به ۱۲ هزار و ۹۹۶ مسافر ارائه دادند.

رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه ۴۹ هزار و ۴۳۹ نقشه، ۴۴ هزار و ۴۹۰ بروشور و ۴۷ هزار و ۲۳۲ عدد از سایر محصولات فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شد، افزود: در جریان اجرای این طرح ۱۰۵ عضو جوان داوطلب و افتخاری از کانون‌های دانشجویی، دانش آموزی، جوانان، روستایی و غنچه ها در هفت پست مستقر در سطح شهرستان به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کردند.

وی همچنین در تشریح فعالیت‌های امدادی این جمعیت در ایام نوروز اعلام کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی در این شهرستان با فعالیت یک پایگاه ثابت در کوهپایه و یک پایگاه سیار مستقر در ایستگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در دو راهی فرودگاه، اجرا شد.

انصاری افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری برگزار و نجاتگران هلال احمر خدمات مختلف امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

وی به اجرای طرح بهرفت؛ بهبود رفتارهای ترافیکی، با راه‌اندازی کمپین نه به تصادفات جاده ای اشاره و اظهار داشت: در این طرح که با هدف پیشگیری از تصادفات جاده ای با رعایت نکات ایمنی و توصیه های امدادی اجرا شد، امضاء میثاق نامه با استقبال مردم و مسئولان همراه بود به گونه ای که ۱۱ هزار و ۱۲۵ نفر به این کمپین پیوستند.

کد خبر 4266671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha