۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲

استاندار خراسان رضوی خبر داد

رونق اماکن اقامتی بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز

رونق اماکن اقامتی بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در ایام نوروز شاهد رونق اقامتگاه های بوم گردی در این استان بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان ظهر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهارکرد: حمایت از تولید داخلی وظیفه همه مردم و مسئولان بوده و باید گفت گردشگری داخلی نیز به نوعی در همین راستاست. 

وی افزود: امسال گردشگری در روستاهای خراسان رضوی با ایجاد اقامتگاه های بوم گردی رونق گرفته و ظرفیت این اماکن تکمیل شده بود. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در ارائه خدمات به زائران بیان کرد: ارائه تخفیف ۷۰ درصدی هتل های استان، همکاری و فعالیت شایسته شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی و نیز کمیته های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر از نقاط قوت در عملکرد نوروز امسال بودند. 

رشیدیان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برای حضور۱۰ میلیون زائر پیش بینی های لازم انجام شده بود و با این وجود شاهد سفر ۱۴.۸ میلیون مسافر نوروزی به خراسان رضوی بودیم که با هیچگونه مشکل و کمبودی در زمینه کیفیت و کمیت ارائه خدمات مواجه نشدیم. 

وی گفت: در لحظه تحویل سال بیش از دو میلیون نفر درحرم مطهر امام رضا(ع) و خیابان های اطراف آن حضور داشتند که خوشبختانه با اقدامات و برنامه ریزی مناسب در زمان سال تحویل و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اول سال شاهد ترافیک روان در اطراف حرم مطهر بودیم.

کد خبر 4267016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha