۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۳۴

امام جمعه مشهد:

سلامت مردم بازیچه جریان های خاص نشود

سلامت مردم بازیچه جریان های خاص نشود

امام جمعه مشهد گفت: نباید جریان سلامت و جان مردم بازیچه  بینش ها و جریانات خاص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در مجمع خیران سلامت مشهد اظهار کرد: ارزشمندترین زندگی ها طبق آیات قرآن کریم ،زندگی اهل ایمان همراه با انجام عمل صالح بوده که باید گفت عمل صالح تنها انجام کار خوب نیست بلکه کار ویژه ای است که آمیخته با ایمان و همراه باورمندی خدا باشد.

وی افزود: کار خوب اگر پشتوانه خداباوری نداشته باشد انگیزه مادی دارد زیرا دربرابرش منفعت مادی، اجتماعی یا سیاسی برای افراد قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کار خوب همراه با ایمان برای رضای خدا است. امروز در تمام دنیا تشکیلات خیریه سلامت وجود دارد اما چون پشتوانه ایمان را ندارد موقت ومحدود است زیرا برای رضای خدا نیست و منفعت مادی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: پشتوانه خیران سلامت ایمان و خداباوری بوده و این یک امتیاز است. نباید جریان سلامت و جان مردم بازیچه  بینش ها و جریانات خاص شود چون جریان سلامت با سایر بافت های اجتماعی قابل مدیریت و اجرا نیست.

علم الهدی گفت: باید پذیرفت اگر مسئله ای به نام طب اسلامی داشتیم ائمه به طبیب مراجعه نمی کردند. نمونه اش طبیب کافری است که با مراجعه امام صادق(ع)به ایشان مسلمان شد چون منبع اسلام امام صادق(ع)هستند.

وی تاکید کرد: سلامت گره خورده با تخصص طب است و جز این با هیچ چیزی تامین نمی شود و باید گفت خداوند متعال شفا می دهد اما با ابزارش، این تخصص طبیب است که با اراده حق و ابزار شفای بیمار را سبب می شود.

کد خبر 4269860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha