۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۱۵

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

برگزاری ۱۳۰ جلسه سخنرانی ویژه عید مبعث در تویسرکان

برگزاری ۱۳۰ جلسه سخنرانی ویژه عید مبعث در تویسرکان

تویسرکان - رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: مبلغین اعزامی در عید مبعث ۱۳۰ جلسه پیرامون بعثت و ابعاد زندگانی نبی مکرم اسلام(ص) برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر یکشنبه در جلسه بررسی برنامه های انجام شده پیرامون عید مبعث در تویسرکان گفت: در ایام عید مبعث ۷۰ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان تویسرکان به تبیین بعثت نبی مکرم اسلام و ابعاد زندگانی ایشان پرداختند.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغ عید مبعث امسال نسبت به اعزام سال های گذشته ۵ درصد افزایش داشت، افزود: این تعداد مبلغ شامل مبلغان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم، طرح هجرت، مبلغان و مبلغات مقیم بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان فعال بودند

حجت الاسلام کاروند موضوع سخنرانی های مطرح شده را شامل بیان احکام و مسائل شرعی، بازگویی واقعه بعثت نبی مکرم اسلام، جلسات پرسش وپاسخ، جلسات دعا و نیایش، پیگیری مسائل اجتماعی و فرهنگی، مشارکت و همفکری با روستائیان، برپایی گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی، برپایی جلسات قرآن و تفسیر، بیان احکام الهی و بیان آسیب های اجتماعی و اخلاقی عنوان کرد.

برگزاری ۳۳۰ برنامه فرهنگی و قرآنی

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان نیز از برگزاری بیش از ۳۳۰ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه عید مبعث توسط مبلغین اعزامی در این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار برگزاری مراسم جشن، برگزاری مسابقات فرهنگی، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری کلاس معارف، راهنمایی و مشاوره، همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم را از برنامه های شاخص مبلغین در عید مبعث برشمرد.

جوکار افزود: باتوجه به اعزام ۷۰ مبلغ و مبلغه و با هماهنگیهای انجام شده برنامه های مبلغین در عید مبعث امسال نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوهتر برگزار شد.

برگزاری ۳۳ برنامه توسط روحانیون طرح هجرت تویسرکان

معاون تبلیغ طرح هجرت تویسرکان نیز از برگزاری بیش از ۳۳برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در عید مبعث توسط روحانیون طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.

محمد رضیئی گفت: روحانیون طرح هجرت تویسرکان در عید مبعث با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مساجد محل تبلیغ، هیئات مذهبی وخانه های قرآن، بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی تبلیغ چهره به چهره، سرکشی از خانواده شهدا، مداحی، دستگیری از فقرا، برپایی ایستگاههای صلواتی و اجرای برنامه قرآنی را از برنامه های شاخص روحانیون طرح هجرت در عید مبعث ذکر کرد.

کد خبر 4271326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha