۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند خواستار شد:

بهره‌مندی از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای نشر قرآن کریم

بهره‌مندی از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای نشر قرآن کریم

نهاوند - کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند خواستار استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای آموزش قرآن کریم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی موسوی ظهر یکشنبه در جمع هیئات مذهبی گفت: هیئات مذهبی از پتانسیل های بالا برای نشر و گسترش قرآن کریم است و بودن شک حدیث ثقیلن راهکارهای اصلی را به ما یاد داده است.

وی پیوند بین قرآن و اهل بیت(ع) را دستور ائمه معصومین(ع) برشمرد و گفت: مسئولین هیئات مذهبی باید برنامه ریزی کرده و علاوه بر جلسات و برنامه های هیئات، جلسات آموزش قرآن کریم را در زمینه های روخوانی، قرائت و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم اجرا کنند.

موسوی آمادگی واحد امور قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند را برای اعزام مربی قرآن به تمامی هیئات مذهبی متقاضی اعلام کرد و گفت: اساتید و مربیان زیادی توسط واحد امور قرآنی پرورش یافته اند که آماده هستند تا نهضت آموزش قرآن کریم را در هیئات مذهبی نهادینه کنند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز برنامه های فرهنگی مذهبی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در اعیاد شعبانیه را اعلام کرد.

حبیب سلگی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری جشن های شعبان و هماهنگی با ائمه جماعات به منظور برگزاری مناجات شعبانیه در مساجد برگزار شده است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی در هیئات مذهبی، برگزاری ختم صلوات در هیئات مذهبی، مراکز و موسسات قرآنی، نورافشانی نیمه شعبان، جشنهای اعیاد شعبانیه باهمکاری ستاد ادعیه شهرستان و اعزام مبلغ و مبلغه به شهرهای نهاوند، فیروزان و برزول، گیان و روستاهای تابعه و برنامه ریزی برای ماه رمضان را از مهمترین فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در این ماه برشمرد.

وی گفت: ۶۰ نفر از روحانیون و ۲۰ نفر از مبلغات حوزوی نیز در ماه شعبان پیرامون مباحث اعتقادی و مهدویت سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر 4271330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha