۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۵۴

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان:

شورای اطلاع رسانی استان همدان فعالیت خود را از سر می‌گیرد

شورای اطلاع رسانی استان همدان فعالیت خود را از سر می‌گیرد

همدان - دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: طی هفته جاری شورای اطلاع رسانی استان همدان جلسه خواهد داشت و فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان ظهر یکشنبه برگزار و در این جلسه اعضای هیئت رئیسه به بررسی برنامه های کمیته ها و همچنین برنامه های پیشنهادی برای برگزاری هفته روابط عمومی پرداختند.

اسداله ربانی مهر در این نشست گفت: اردیبهشت ماه امسال جشنواره پویا نمایی تلویزیونی در همدان برگزار می شود که مشارکت روابط عمومی ها در برگزاری مناسب این رویداد لازم و ضروری است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان باببیان اینکه هفته روابط عمومی ها از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت با برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در استان برگزار خواهد شد، گفت: ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها مهم است و کمیته ارزیابی باید در تعامل با روابط عمومی ها به شاخص های مهم دست یافته و ارزیابی بر اساس مستندات ارسالی انجام شود.

ربانی باتاکید براینکه آموزش دغدغه همیشگی است و باید در جامعه به آموزش توجه بیشتری شود، گفت: کمیته آموزش نیز باید برنامه ها را بر اساس نیازها و اولویت ها ارائه کند.

وی با تاکید براینکه کمیته ها باید برنامه محور باشند و هر کمیته برنامه خود را تا پایان خرداد ماه ارائه کند، اضافه کرد: بازدید از ادارات در برنامه ها مدنظر باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان بابیان اینکه برنامه پیشنهادی برای روابط عمومی شهرستان ها تهیه شده است و می توانیم هر هفته در یک شهرستان جلسه‌ای با روابط عمومی ها داشته باشیم، گفت: دستگاه هایی که برنامه های کیفی تر و بیشتری در هفته روابط عمومی داشته باشند، تقدیر خواهند شد.

وی یاداور شد: در این هفته شورای اطلاع رسانی استان همدان جلسه خواهد داشت و فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 4271400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha