۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۴۳

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

تصویب متمم بودجه پوششی بر تخلفات مدیریتی است

تصویب متمم بودجه پوششی بر تخلفات مدیریتی است

بجنورد- عضوشورای اسلامی شهر بجنورد گفت: تصویب متمم پس از اجرای کامل بودجه سرپوش گذاشتن بر تخلفات مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا باغچقی شامگاه یک شنبه در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد پس از ارزیابی متمم تلفیقی بودجه به میزان ۱۱۱ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان، اظهار کرد: براساس قانون مهلت ارائه متمم بودجه شهرداری تا پایان آذر ماه است و بعد از آنکه فعالیت های عمرانی و اداری در کل سال انجام شده، اصلاح بودجه و متمم معنی ندارد اما این در حالی است که شورای شهر بجنورد روزهای پایانی فروردین ماه در حال ارزیابی و تصویب متمم است .

باغچقی تاکید کرد: اکنون زمان بررسی تفریغ بودجه و اقدامات انجام شده در بودجه در حوزه عمرانی و سایر حوزه های شهرداری است و ورود به متمم و تصویب  آن توسط هر شورایی در این زمان به ظن بنده صرفا روپوش گذاشتن بر تخلفات مالی مدیریتی ست .

وی افزود: تجربه نشان داده تمامی فعالیت های عمرانی شهرداری در ۶ ماهه نخست سال انجام می شود و درآمدهای حاصله شهرداری در ۶ ماهه دوم به دست می آید.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: شهرداری برای توزیع درآمد خود در طول سال باید برنامه و راهکاری داشته باشد تا در فصل فعالیت های عمرانی با مشکل برخورد نکند.

وی بیان کرد: حذف و اضافه ردیف های اعتباری خارج از اختیارات قانونی توسط شهرداری نیازمند مصوبه شورای شهر است در غیر این صورت خلاف است.

وزیر کشور به وعده خرید نردبان آتش نشانی عمل کند

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه به وعده وزیر کشور برای خرید نردبان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: پس از حادثه دردناک پلاسکو وزیر کشور وعده داد برای تمامی استانی هایی که فاقد نردبان آتش نشانی است، خریداری شود.

جمشید گریوانی اظهار کرد: تاکنون ۶ استان کشور از نردبان آتش نشانی که مبلغ آن هفت میلیارد تومان است برخوردار شده اند اما خراسان شمالی با داشتن ساختمان های مرتفع و شهرک های فروانی از داشتن چنین امکاناتی محروم است.

گریوانی افزود: باوجود اینکه وزیر کشور بومی خراسان شمالی است، انتظار داریم هرچه سریع تر به وعده خود عمل کند تا شاهد حادثه ای تلخ در استان نباشیم.

وی در ادامه به شبکه آبرسانی فرسوده بجنورد با قدمت ۶۵ سال اشاره کرد و گفت: لوله های فرسوده و قدیمی آبرسانی بجنورد سبب شده تا عبور هر نوع آبی از این لوله ها آن را با مشکل مواجه سازد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه لوله های آبرسانی خریداری شده است، تصریح کرد: برای بهسازی این لوله ها همکاری شهرداری بجنورد با شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی نیاز است تا شهروندان هرچه سریع تر از آب سالم بهره مند شوند.

کد خبر 4272006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha