۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲

جلوگیری از فعالیت بساط گستران در معابر عمومی غرب پایتخت

جلوگیری از فعالیت بساط گستران در معابر عمومی غرب پایتخت

شهرداری منطقه ۵ با تشکیل اکیپ های ویژه و اتخاذ راهکارهای برنامه ریزی شده به درخواست شهروندان در خصوص رفع سد معبر بساط گستران در معابر عمومی تحقق بخشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیررضا جلالی فراهانی رئیس اداره بازرسی منطقه در پاسخ به پیام های ثبت شده در سامانه نظارت همگانی  ۱۸۸۸ منطقه اعلام کرد در سال گذشته تعدادی از شهروندان منطقه ۵ با ثبت پیام در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ درخواست رفع سد معبر دستفروشان را از برخی معابر سطح منطقه داشتند که براین اساس شهرداری منطقه ۵ با اتخاذ تصمیمات مناسب وبرگزاری جلسات هم اندیشی با حضور قائم مقام ، شهرداران نواحی و روسات ادارات نسبت به پاسخ دهی صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن جامه عمل پوشاند.

فراهانی اضافه کرد: باید خاطر نشان کرد در ایام پایانی سال ۱۳۹۶، شهرداری منطقه ۵ با تشکیل اکیپ های ساماندهی بساط گستران نوروزی پیشنهاد محل های جایگزین برای عرضه کالا به این قشر از شهروندان را داد و با ساماندهی به موقع  امکان تسهیل تردد عابرین را فراهم کرد.

وی افزود : این اقدامات به طور مستمر در سال جدید با جدیت دنبال شده و آزاد سازی معابر و ساماندهی بساط گستران همچنان در دستور کار قرار دارد. 

کد خبر 4272583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha