۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۰۹

فرماندار جم:

ادارات شهرستان جم در برخورد با مراجعین عدالت را رعایت کنند

ادارات شهرستان جم در برخورد با مراجعین عدالت را رعایت کنند

بوشهر - فرماندار شهرستان جم گفت: ادارات شهرستان جم در برخورد با مراجعین عدالت را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد حسینی عصر سه‌شنبه در بازدید از وضعیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جم با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع گفت: تسهیل خدمات دهی به مراجعان و رعایت احترام باید سرلوحه کار کارکنان دستگاه ها و ادارات شهرستان باشد.

وی آموزش کارکنان در حوزه تکریم ارباب رجوع و تخصص مسئولیتی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کار با جامعه هدف بزرگ و عزیزی به نام کارگران ارتباط دارد و باید نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایت مندی آنان انجام دهد.

حسینی افزود: آموزش قوانین و مقررات کارگری به کارگران شاغل در کارگاه ها و صنایع مستقر در شهرستان تاثیر مهمی در مقابله با آسیب های کارگری و پایمال شدن حقوق کارگران دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم، تلاش برای احقاق حقوق کارگران را رسالت مهم اداره کار دانست و خاطرنشان کرد: به مسائل و مشکلات کارگری که از طریق کارگران یا دستگاه های ذی ربط اعلام می‌شود با قاطعیت و بدون اغماض رسیدگی شود تا کارگران اداره کار را حامی و پشتیبان خود بدانند.

حسینی با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای شغلی در شهرستان اظهار داشت: اعتبارات ابلاغ شده برای ایجاد اشتغال روستایی و شهری برای مردم تبیین شود تا بتوان از ظرفیت این تسهیلات برای کاهش بیکاری در شهرستان بهره برد.

فرماندار جم رعایت عدالت در برخورد با مراجعین را بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: مردم عدم تحقق خواسته هایشان در مراجعه به ادارات را تحمل می کنند اما آنچه مهم تر است اینکه اگر نمی توانیم به مردم پاسخ مثبت دهیم با عدالت و سعه صدر پاسخگوی مردم باشیم.

دفاع از حقوق کارگران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جم نیز گفت: تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه هدف انجام می دهیم.

ایرج محبی زاده با تاکید بر نقش کارگران در توسعه جامعه اظهار داشت: در دفاع از حقوق کارگران با هیچ فرد یا نهادی مسامحه نمی کنیم و هر زمان حقی از کارگران عزیز ضایع شود با جدیت موضوع را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه آماده پیگیری شکایات کارگران عزیز هستیم تصریح کرد: میانگین رسیدگی به شکایات کارگران در اداره کار جم ۵ روز است و مسائل کارگری را با اولویت پیگیری می کنیم.

محبی زاده به نرخ ۵ درصدی بیکاری در شهرستان جم اشاره کرد و گفت: پس از عسلویه، کمترین نرخ بیکاری در استان متعلق به شهرستان است که امیدواریم با استقبال مردم از تسهیلات اشتغال زایی روستایی و شهری، این رقم بیش از پیش کاهش یابد.

کد خبر 4273887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha