۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۲۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

استان ایلام از نظر شاخص های ارتباطی وضعیت خوبی دارد

 استان ایلام از نظر شاخص های ارتباطی وضعیت خوبی دارد

ایلام-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان ایلام ازنظرشاخص های ارتباطی وضعیت خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام با اشاره اینکه استان ایلام در نیمه اول جدول ارتقاء شاخص های ارتباطی کشور قرار دارد افزود: در تلاش هستیم که زمینه همکاری فارغ التحصیلان فناوری ارتباطات و اطلاعات در استان ایلام را فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات در ادامه به زیر ساخت های مرز چیلات در دهلران اشاره کرد وگفت: هیچ مشکلی برای ایجاد زیر ساخت های مرزچیلات نداریم و  منتظر همکاری طرف عراقی هستیم.

آذر جهرمی  افزود: برای نشان دادن حسن نیت خود ایستگاه های تلفن همراه را در این مرز مستقرکرده ایم وپیگیر توسعه زیرساختها و همکاری طرف مقابل هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی پیش به منظور ارزیابی زیر ساخت های ارتباطی استان و شرکت در نشست شورای اداری به ایلام سفر کرد.

وی پس از ورود به فرودگاه شهدای ایلام به گلزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بررسی ایجاد زیر ساخت های ارتباطی مرز چیلات در دهلران، شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با نخبگان دانشگاهی و فعالان حوزه (آی سی تی) استان از جمله برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به ایلام است.

همچنین آذری جهرمی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب با حضور در استودیوی گفتگوی خبری صدا وسیمای مرکز ایلام به تشریح آخرین وضعیت امکانات و زیر ساخت های ارتباطی به ویژه شرایط استان ایلام می پردازد.

کد خبر 4275035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha