۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۳۶

نماینده ولی فقیه در ورامین:

واحد های فعال تولیدی در ورامین به افکار عمومی معرفی شود

واحد های فعال تولیدی در ورامین به افکار عمومی معرفی شود

ورامین- امام جمعه ورامین و نماینده ولی فقیه در شهرستان با توجه به شعار سال ۹۷ گفت: باید واحد های فعال تولیدی در این شهرستان به افکار عمومی معرفی شود.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات این شورا اظهار داشت: مقرر شد، اداره صنعت، معدن و تجارت برای پیشبرد شعار سال«حمایت از کالای ایرانی» واحدهای تولیدی فعال منطقه را به افکار عمومی معرفی کند.

با سابقه ترین امام جمعه کشور بیان کرد: همچنین در این جلسه بر اساس نظرات اعضا مقرر شد، جنبه نظارتی برای فعال تر عمل کردن دستگاه های تولیدی در جهت بالا بردن کیفیت کالاها به صورت جدی دنبال شود.

وی گفت: ادارات و مجموعه های دولتی در جهت معرفی کالاهای شهرستان تلاش کنند و حتی در مناسبت هایی که قصد تجلیل از کارکنان خود را دارند هدایای خود را جهت تبلیغات از کالاهای تولیدات داخلی تهیه کنند.

امام جمعه ورامین گفت: قرار شد، اپلیکیشنی در جهت معرفی کالاهای تولید دشت ورامین در فضای مجازی ساخته شود تا مردم و خانواده ها بتوانند به راحتی این کالاها را شناسایی و خریداری کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و زادروز منجی عالم بشریت بیان داشت: یکی از مهم ترین اعمالی که درباره شب نیمه شعبان توصیه شده است، شب‌زنده داری و احیای این شب پرفضیلت است.

وی ادامه داد: فضا سازی و زیبا سازی، آذین‌ بندی خیابان ‌ها و برپایی ایستگاه ‌های صلواتی و برگزاری جشن‌ ها و مراسم ‌های ویژه میلاد امام زمان (عج) از برنامه های نیمه شعبان است که باید توسط مردم مومن و مذهبی ورامین و نیز مسئولین ادارات مد نظر باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین از مسئولین و دستگاه های نظارتی خواست در زمینه صیانت از برگزاری جشن های اصیل نیمه شعبان جدی تر ورود پیدا کرده و دقت بیشتری داشته باشند و افزود: باید برنامه ‌های نیمه شعبان به گونه ای اجرا شود که موجب انجام گناه‌ نشود.

امام جمعه ورامین در پایان به مهاجرین افغانستانی در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل حضور مهاجرین در عرصه دفاع از حرم و فعالیت های قابل ستایش فاطمیون، مهاجرین افغانستانی باید مورد توجه قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین پیش از ظهر پنج شنبه با حضور محمدرضا یوسفی، فرماندار این شهرستان و دیگر اعضا، به ریاست امام جمعه ورامین در بیت معظم له برگزار شد.

کد خبر 4275477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha