۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۶

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مسئولیت خطیر سازمان بهزیستی با مشارکت خیران و مردم محقق می شود

مسئولیت خطیر سازمان بهزیستی با مشارکت خیران و مردم محقق می شود

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: مسئولیت خطیر سازمان بهزیستی در توانبخشی به جامعه هدف و کاهش آسیب های اجتماعی، با مشارکت خیران و مردم محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید و پیشین بهزیستی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در حال حاضر معلولیت های مختلف در کشور متاسفانه آماری بالاتر از میانگین جهانی دارد که این معلولیت ها عمدتا از دو عامل مادرزادی و زنتیکی و همچنین تصادفات و حوادث نشات گرفته است.

وی افزود: سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی حوزه معلولیت ها، آسیب های اجتماعی و... باید مورد حمایت قرار گیرد و موانع موجود در مسیر فعالیت های این سازمان در توانبخشی به اقشار تحت پوشش بهزیستی از میان برداشته شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس نیز توجه ویژه ای به این موضوع وجود دارد تا بتوانیم از ظرفیت های موجود قانون گذاری در راستای بهبود عملکرد سازمان بهزیستی و رفع مشکلات و دغدغه های این سازمان بهره بگیریم.

کریمی خاطرنشان ساخت: سازمان بهزیستی همچنین در رابطه با آسیب های اجتماعی رسالت سنگینی بر دوش دارد، این مهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که در سال های اخیر شاهد افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه بوده ایم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضروری است که سازمان بهزیستی در مقابله و کنترل آسیب های اجتماعی مورد حمایت قرار گیرد و در حقیقت این تکلیف همه ارکان نظام است که در این رابطه نقش موثر ایفا کنند.

وی ادامه داد: بار مسئولیت سنگینی که سازمان بهزیستی کشور بر دوش دارد، تکلیفی است که بدون بهره گیری از مشارکت های مردمی و ظرفیت سازمان های مردم نهاد به انجام نمی رسد و لازم است که این مهم در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشارکت خیران نیز در این زمینه همانطور که تاکنون نقش تاثیرگذاری داشته اند، از اهمیت بسایر برخوردار است و به این ترتیب سازمان بهزیستی می تواند به نحو مطلوب برای جامعه هدف خدمات رسانی کند.

کد خبر 4275629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha