۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۷:۴۷

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان:

پایش عملکرد روابط‌عمومی ادارات استان همدان در برنامه قرار دارد

پایش عملکرد روابط‌عمومی ادارات استان همدان در برنامه قرار دارد

همدان - شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: پایش و ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی ادارات استان همدان در برنامه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی دستورالعمل ارزیابی روابط عمومی ادارات کل استان همدان شامگاه شنبه به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان برگزار شد.

در این جلسه مدیران روابط عمومی ادارات کل به بیان انتقادها و پیشنهادهای خود در این حرفه و همچنین چگونگی تقویت حوزه ارزیابی روابط عمومی ها پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در این جلسه گفت: پایش و ارزیابی روابط عمومی ها به منظور زمینه سازی برای اثربخشی بیشتر از حیث عملکردی، مهارتی و علمی هدف عمده این اقدام در استان است که به طور قطع این ساماندهی و ارزش گذاری ارتقای جایگاه ادارات را به دنبال دارد.

اسدالله ربانی مهر ظرفیت روابط عمومی های استان همدان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در برنامه های پیش روی روابط عمومی های استان، کارگاه های آموزشی و کلاس های تخصصی روابط عمومی در نظر گرفته شده که مورد نیاز و درخواست روابط عمومی های استان است.

وی افزود: روابط عمومی کارآمد عاملی برای ارتباط، معرفی دستاوردها و پیشرفت سازمانی و ظرفیت موثری در راهبری افکار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند است.

اسدالله ربانی افزود: نگاه به روابط عمومی ها در ایران برخلاف جوامع توسعه یافته نگاه مثبتی نیست و این شرایط باید بهبود یابد.

گفتنی است؛ هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان، جلسات جداگانه ای را برای گفتگو و بحث و بررسی ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در ۶ بخش بررسی دستور العمل ارزیابی روابط عمومی بانک ها، ادارات کل، فرمانداری ها و شهرداری ها، شرکت های دولتی و نیمه دولتی، دانشگاه ها و بخش خصوصی برگزار می کنند که بخش روابط عمومی بانکها به میزبانی بانک مسکن و ارزیابی روابط عمومی ادارات کل به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان برگزار شده است.

بررسی سایر بخش ها تا ۵ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد تا با جمع بندی نظر تمامی مدیران روابط عمومی ارزیابی کاملی از این حوزه صورت بگیرد.

کد خبر 4277327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha