۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲

امام جمعه ایلام:

ثبات سیاسی و اجتماعی نظام مرهون رشادت نیروهای امنیتی است

ثبات سیاسی و اجتماعی نظام مرهون رشادت نیروهای امنیتی است

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ثبات سیاسی و اجتماعی کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی مرهون رشادت های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات اظهار داشت: خون های بسیاری برای پیروزی ، استمرار و ثبات این نظام الهی و مردمی ریخته شده و بر همه واجب است از ثمره این خون های مقدس پاسداری کنیم.

وی اضافه کرد: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حراست از دستاوردهای نظام و خنثی کردن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی بسیار حساس و تعیین کننده است.

امام جمعه ایلام گفت: این عزیزان در اوج گمنامی مدال افتخار تامین امنیت این مرز و بوم را بر عهده دارند و بدون چشم داشتی عزیزترین سرمایه خود که همنا جان آنهاست را در طبق اخلاص گذاشته تا تهدیدی این ملت را متوجه نکند.

آیت الله لطفی ادامه داد: نظام کنونی ایران اسلامی بر آمده از تقدیم خون هزاران شهید و فرآیندی از حکومت علوی است که با الهام گیری از حماسه عاشورا و معارف اهل بیت(ع) شکل گرفته و در طول چهار دهه گذشته علی رغم تهدیدها، مشکلات و دشمنی های عمیق بدخواهان با بالندگی و پویایی به راه خود ادامه می دهد. 

وی بر لزوم هوشیاری و وحدت رویه تمامی مسئولان برای مقابله با تهدیدات پشت سر رهبری معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: تا زمانی که مطابق منویات معظم له رفتار کنیم و پشتوانه مردمی را در نظام تقویت کنیم، خطری این انقلاب را تهدید نمی کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان نیز در این جلسه گفت: استان ایلام با وجود داشتن طولانی ترین مرز مشترک با کشور عراق از نظر شرایط امنیتی در بالاتین سطح قرار دارد.

سردار سید صادق حسینی افزود:  وحدت و انسجام میان دستگاه های مختلف نقش ممتازی در این موضوع داشته است.

کد خبر 4277693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha