۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰

دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران:

سمنان میزبان همایش بین‌المللی مکانیک شد/ دریافت ۱۱۰۰ مقاله

سمنان میزبان همایش بین‌المللی مکانیک شد/ دریافت ۱۱۰۰ مقاله

سمنان- دبیر همایش انجمن مهندسان مکانیک ایران با اشاره به برگزاری نخستین همایش مکانیک در سال ۹۷ به میزبانی سمنان، گفت: یک هزار و ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله سعدالدین صبح دوشنبه در نشست خبری برگزاری همایش بین‌المللی انجمن مهندسان ایران به میزبانی دانشگاه سمنان، ضمن بیان اینکه این همایش به میزبانی سمنان طی سه روز برگزار می‌شود، بیان کرد: شرایط میزبانی از این رویداد مهم علمی از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه۹۷ به میزبانی دانشگاه سمنان مهیا است و تاکنون یک هزار و ۱۰۰ مقاله علمی نیز به دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی افزود: یک هزار مهمان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف نیز مهمان این همایش هستند تا عیار علمی نخستین همایش بین‌المللی انجمن مهندسان کشور در سال۹۷، بیش از دوره پیشین محسوب شود.

دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران گفت: ۸۰۰ عنوان مقاله برای ارائه به این همایش توسط داوران برگزیده‌شده که ۵۰۰ مقاله برای ارائه و ۳۰۰ مقاله برای پوستر انتخاب‌شده‌اند.

سعدالدین درباره برنامه‌های همایش بین‌المللی مهندسان ایران نیز گفت: حضور ۱۰ چهره شناخته‌شده انجمن مهندسان جهان در این رویداد و ارائه سخنرانی توسط آنان و برپایی نمایشگاه در ۲۵ غرفه در زمره برنامه‌های شاخص این رویداد علمی محسوب می‌شود.

وی افزود: در طول سه روز برپایی همایش، ۱۰ کارگاه علمی آموزشی با حضور اساتید داخلی و خارجی نیز به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4278676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha