۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند:

۳۵ هزار نهاوندی از برنامه‌های مذهبی ماه رجب بهره‌مند شدند

۳۵ هزار نهاوندی از برنامه‌های مذهبی ماه رجب بهره‌مند شدند

نهاوند - کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۳۵ هزار نفر از برنامه های فرهنگی و مذهبی تبلیغات اسلامی نهاوند در ماه رجب بهره مند شدند.

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، دینی، قرآنی، مذهبی و اجتماعی به همت روحانیون شبکه تبلیغ، هیئات مذهبی، ائمه جماعات شهر و روستا، کانون های فرهنگی مساجد و سایر تشکل های دینی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ماه رجب برگزار شد.

وی برگزاری آیین های جشن و شادی در اعیاد ملی و مذهبی، ۱۳ رجب و ۲۷ رجب، برپایی دعای ندبه، مراسم ختم صلوات و زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای سمات، کرسی های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم با حضور جوانان و نوجوانان و سایر گروه های هدف را از جمله برنامه ها برشمرد.

ترکاشوند با بیان اینکه برنامه های فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و قرآنی ماه رجب در شهرهای نهاوند، فیروزان و برزول و گیان و ۱۰۰ روستای تابعه بخش های زرین دشت و مرکزی و خزل برگزار شد، افزود: بیش از ۳۵ هزار نفر از این برنامه ها بهره مند شدند.

وی گفت: برنامه های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با موضوع مردم و روحانیون با رویکرد جذب نسل جوان و نوجوان برگزار شده است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین گفت: درخواست ۸۰ نفر از مبلغین و مبلغات برای انجام فعالیت تبلیغی در ایام شعبانیه و هفته مهدویت در سامانه سجام ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۶۰ نفر مبلغ و ۲۰ نفر دیگر از مبلغات حوزوی شهرستان نهاوند هستند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی، تشریح مباحث مهدویت و انتظار در مساجد، آموزش و تفسیر آیات از جمله ماموریت های تبلیغی این مبلغین در گرامیداشت مناسبت های ماه شعبان خواهد بود.
 

کد خبر 4278698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha