۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۵۵

رئیس دفتر رئیس جمهور:

بهبود اقتصاد و اشتغال کشور منوط به مصرف کالای ایرانی است

بهبود اقتصاد و اشتغال کشور منوط به مصرف کالای ایرانی است

تبریز - رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور زمانی مطلوب می شود که مردم با تعصب خاصی کالای ایرانی مصرف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی عصر امروز دوشنبه در دیدار با بابک موسی نژاد کارگر نمونه شرکت ریخته گری تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه رئیس جمهوری همواره به اقشار کارگری عنایت و توجه ویژه ای دارد اظهار کرد: همواره دکتر روحانی از این که کارگران سرمایه های کشور هستند و باید وضعیت معیشتی و امنیت شغلی آن حفظ شود مدام به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گوش زد می کنند.

وی با عنوان اینکه قشر کارگری در بومی سازی تولیدات ایرانی نقش ویژه ای دارند، بیان کرد: کارگران زحمت کش با این که می دانیم در شغل خود زحمات بسیاری می کشند اما این قشر می توانند در ارتقای کیفیت تولیدات ایرانی نیز نقش مهم ایفا کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بر لزوم برگزاری باشکوه هفته کارگری تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم تا حد توان در راستای مرتفع نمودن مطالبات اقشار کارگری تلاش مضاعفی کنیم.

واعظی اضافه کرد: تحق شعار " حمایت از کالای ایرانی " منوط به این است که کارگران باید در خط مقدم جبهه تولید باشد آن وقت می شود گفت که شعار سال تحقق می یابد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت اشتغال و اقتصادی کشور زمانی مطلوب می شود که مردم با عرق و غریت خاص کالای ایرانی مصرف کنند خاطرنشان کرد: از نگاه دیگر نیز زمانی خواهیم توانست اقتصاد شکوفا داشته باشیم و بازارهای جهانی را تحت سلطه درآوریم کارگران از پشتیبانی نظام و دولت از ان مطمئن باشند و با دلگرمی فعالیت کنند.

کد خبر 4279130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha