۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۲۳

رئیس کانون مداحان تویسرکان عنوان کرد:

همکاری ۱۰۰ مداح در برگزاری جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در تویسرکان

همکاری ۱۰۰ مداح در برگزاری جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در تویسرکان

تویسرکان - رئیس کانون مداحان تبلیغات اسلامی تویسرکان از همکاری ۱۰۰ مداح در برگزاری جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در تویسرکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسین وزیری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست برنامه ریزی جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) از همکاری ۱۰۰ مداح در برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تویسرکان خبرداد.

رئیس کانون مداحان تبلیغات اسلامی گفت: ۱۰۰ مداح در ایام میلاد حضرت علی اکبر(ع) در هیئات مذهبی و اماکن دینی شهرستان تویسرکان به اجرای برنامه می پردازند و پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال های گذشته استقبال از مراسم این ایام به‌ویژه از سوی جوانان در هیئات مذهبی بیشتر باشد.

وی افزود: امسال همچنین در چند محل ایستگاه های صلواتی با حضور مداحان و هیئات مذهبی برپا و از مردم ولایتمدارپذیرایی می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان نیز گفت: حضرت علی اکبر(ع) تجلی کمال و مقامات معنوی است.

حجت‌الاسلام علی کاروند گفت: حضرت علی اکبر(ع) الگوی جامع و کاملی برای جوانان است.

وی با بیان اینکه خصوصیت جوان تمایل به الگو پذیری است، افزود: حضرت علی اکبر(ع) همه صفات و ویژگی های اخلاقی پیامبر(ص) مانند گذشت، کرامت، عطوفت، تعبد و بندگی را داشته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: شجاعت مثال زدنی و نهراسیدن از مرگ در راه خدا عاملی است که از وی الگویی کامل برای نسل جوان به وجود آورده است.

کد خبر 4280130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha