۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۰۳

به میزبانی تفرش؛

نشست شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه۴ کشور برگزار شد

نشست شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه۴ کشور برگزار شد

تفرش- دهمین نشست شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری منطقه چهار کشور با محوریت هم اندیشی در رابطه با بهینه سازی روش های اطلاع رسانی، به میزبانی دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ساوه، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه چهار کشور در این نشست که روز چهارشنبه با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری استان های مرکزی، قم، قزوین و همدان در تفرش برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر وب سایت های دانشگاهی منبع موثق و بهترین ابزار در اطلاع رسانی بوده که در این راستا می بایست روابط عمومی ها از فضای آن به عنوان بستری برای اطلاع رسانی گسترده به مخاطب بهره گیری کنند.

وی ادامه داد: واحدهای روابط عمومی مراکز دانشگاهی به عنوان متولی امر اطلاع رسانی، باید در زمینه تولید خبر و محتوا فعالیت بیش از پیش داشته و به منظور ارتقای اثرگذاری، استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی جدید از جمله اینفوگرافی را در دستور کار قرار دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه چهار کشور عنوان کرد: پیشرفت پرشتاب تکنولوژی، ارتباطات و رشد سریع شبکه های اجتماعی ایجاب می کند که در حوزه  اطلاع رسانی، روابط عمومی ها بهره گیری از امکانات گسترده فضای مجازی را با رویکرد استفاده از ظرفیت شبکه های داخلی در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است برگزاری کارگاه آموزشی «تکنیک های اطلاع رسانی روابط عمومی ها در فضای مجازی» توسط ثمین مامقانی نژاد، مدرس دانشگاه و سرپرست خبرگزاری مهر استان مرکزی برنامه دیگر این نشست در راستای بهینه سازی عملکرد روابط عمومی های مراکز دانشگاهی مذکور در حوزه اطلاع رسانی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موبایل محور بود.

کد خبر 4281406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha