۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۱

معاون سازمان میراث فرهنگی کشور تاکید کرد:

حمایت از صنایع دستی زمینه ساز تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است

حمایت از صنایع دستی زمینه ساز تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است

تبریز- معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: یکی از راه هایی که می تواند در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی نقشی موثر داشته باشد، صنایع دستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پویا محمودیان صبح امروز پنج شنبه در نشستی با فعالان و هنرمندان صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی تثبیت جایگاه صنایع دستی هنرمندان در سبد کالای مردم است اظهار کرد: همواره تاکید کرده ایم باید صنایع دستی به عنوان نماد شاخص کالای ایرانی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: یکی از راه هایی که می تواند در تحقق شعار  حمایت از کالای ایرانی نقشی موثر داشته باشد، صنایع دستی بوده و لازم است تا از این هنر ایرانی حمایت شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی و ارائه طرح های جامع برای رفع مشکلات هنرمندان صنایع دستی در حوزه‌های برندسازی، بسته بندی، تبلیغات و صادرات در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد.

محمودیان با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا جایگاه صنایع دستی کشور را در جوامع بین المللی ارتقا یابد، گفت: مناسب ترین راهکاری می تواند در حفظ جایگاه صنایع دستی کشور در دنیا موثر واقع شود حضور در نمایشگاه های معتبر دنیا بوده تا از این طریق بتوانیم صنایع دستی را به دنیا معرفی کنیم.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در پایان بر لزوم همکاری و مشارکت فعالان و هنرمندان عرصه صنایع دستی در ارتقای جایگاه این هنر تاکید کرد.

کد خبر 4281675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha