۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶

امام جمعه ابهر:

تسخیر فکر جوانان از مهم‌ترین اهداف دشمن است

تسخیر فکر جوانان از مهم‌ترین اهداف دشمن است

زنجان-امام جمعه ابهر با بیان اینکه تسخیر قلب، ذهن، مغز و فکر جوانان از مهم‌ترین اهداف دشمن است، گفت: آن‌ها به خوبی می‌دانند که راه‌کار هدف قراردادن نظام اسلامی کار بر روی جوانان است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به قرار گرفتن در آستانه روز معلم اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف مهم معلمان عزیز این است که جوان انقلابی و منظمی تربیت کند، تا مقابل توطئه‌های دشمن محکم ایستاده و از حالت تدافعی به حالت تهاجمی روی آورد.

وی ادامه داد: تاکید امریکائی‏ها بر تشدید تحریم‏های اقتصادی برای فلج کردن اقتصاد کشور و فشار بر مردم برای ایجاد نارضایتی‏های اقتصادی و اجتماعی، نشانگر صراحت ورود آن‏ها در جنگ در این عرصه است.

رحیمی افزود: شرط به ثمر رسیدن اندیشه جهانی بشریت که همان ظهور انسان کاملی به عنوان مهدی موعود است را فراهم شدن شرایط  لازم دانست و اظهار کرد: بخش اعظم این شرایط نه حصولی، بلکه تحصیلی است.

وی منتظران امام زمان را دارای ویژگی‌های خاص از جمله آمادگی برای مسلح شدن برای خدا دانست و تصریح کرد: همه منتظران آن حضرت باید ارتش الهی و مسلح باشند، تا دیگر فجایعی چون قتل عام در فلسطین توسط صهیونیست‌ها، سوریه و یمن توسط تروریست‌ها و حاکم دیکتاتور عربستان نباشیم.

امام جمعه ابهر خدمت به مردم، تلاش برای حل و فصل مشکلات جامعه و تبعیت محض از ولی امر مسلمین را از خصوصیات منتظران امام عصر دانست.

رحیمی تسخیر قلب، ذهن، مغز و فکر جوانان را از مهم‌ترین اهداف دشمن اعلام کرد و افزود: آن‌ها به خوبی می‌دانند که راه‌کار هدف قراردادن نظام اسلامی کار بر روی جوانان است.

امام جمعه ابهر با اشاره به در پیش بودن روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: با وجود همه دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که اطراف کشور، به عنوان تهدید خارجی بر ما تحمیل شده، آنچه که سبب شد بر همه این تهدیدات فائق آمده و ما را در سلامت کامل نگاه دارد، ایمان و توکلی بود که نیروهای وزارت اطلاعات داشته و دارند.

رحیمی با تاکید بر متنوع بودن برنامه دشمن برای نفوذ و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: تغییر باورها یکی از برنامه‌ها است که سبب می‏شود تا مردم مانند گذشته پای کار انقلاب نباشند و در عرصه ‏های سخت آمادگی برای ایثار و از خودگذشتگی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: تحقق هدف دشمن در تغییر باورهای مردم، می‏ تواند در توان بازدارندگی دفاعی کشور اثر گذاشته و انگیزه‏ های ایثارگری و از خود گذشتگی را از مردم سلب و نیروها را نسبت به انقلاب بی ‏تفاوت کند.

رحیمی ایجاد نابسامانی ‏های مالی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌های شاخص دشمن برای مقابله با نظام اسلامی دانست و ادامه داد: تصریح امریکائی ‏ها بر تشدید تحریم‏های اقتصادی برای فلج کردن اقتصاد کشور و فشار بر مردم برای ایجاد نارضایتی ‏های اقتصادی و اجتماعی نشانگر صراحت ورود آن‏ها در جنگ در این عرصه است.

کد خبر 4282209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha