۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

مشکلات معیشتی و اقتصادی ایثارگران استان بوشهر رفع شود

مشکلات معیشتی و اقتصادی ایثارگران استان بوشهر رفع شود

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی ایثارگران استان بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر شنبه در نشست پیگیری مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم و اقشار مختلف تلاش ویژه‌ای داریم.

وی اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران هستیم و همه ما باید خود را در مقابل آنان مسئول بدانیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات این قشر پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی در مسیر رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی ایثارگران استان بوشهر باید رفع شود.

خدری از عزم جدی نمایندگان مجلس برای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد و افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی باید بنیاد شهید و امور ایثارگران را به‌عنوان نماینده نظام در خدمت‌رسانی به ایثارگران یاری کنند.

وی با بیان اینکه ایثارگران سند زنده فداکاری و رشادت و دلاوری در کشور هستند، گفت: در راستای انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4283208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha