۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۰

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دومین دبیرستان‌ انرژی اتمی کشور در مشهد افتتاح شد

دومین دبیرستان‌ انرژی اتمی کشور در مشهد افتتاح شد

مشهد- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دومین دبیرستان‌ انرژی اتمی کشور پس از تهران در مشهد افتتاح شده و رویکرد مدیریتی و فرهنگی این دبیرستان تمام ساحتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسمعلی خدابنده ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه اولین مدرسه انرژی اتمی مشهد اظهار کرد: تجارب جهانی و رویکردهای فرهنگی بیانگر این است که آموزش و پرورش به تنهایی از عهده تعلیم و تربیت بر نمی آید.

وی افزود: این رویکرد در آموزش و پرورش تحت عنوان توسعه مشارکت ها در فعالیت های کاری این وزارت است و ما نیز به تبعیت از این سیاست کلی دست نیاز به همه ارکان جامعه دراز کرده ایم .

خدابنده گفت: در این راستا تفاهم نامه های زیادی به امضا رسیده است که ثمره یکی از آنها ساخت  اولین دبیرستان انرژی اتمی در مشهد است که با هزینه سازمان انرژی اتمی احداث و تاسیس شده است. همچنین تفاهم نامه هایی نیز با محیط زیست به امضا رسیده که به زودی شاهد ساخت مدرسه محیط زیست نیز خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تعلیم و تربیت تمام ساختی گفت: دروس این مدرسه مطابق با سرفصل های سند درس ملی تدوین شده و فعالیت های آموزشی و غیر رسمی نیز داریم که باعث شده خیل عظیمی که دارای نبوغ هستند در این در بیرستان ها مشغول به تحصیل شوند.

وی ادامه داد: رویکرد مدیریتی این دبیرستان  فرهنگی و تمام ساحتی خواهد بود و انتظار ما این است که به حوزه های تربیتی ،هنر و زیباشناختی اهمیت داده شده و  ایجاد یک فضای رقابتی سالم نیز پیگیری می شود.

کد خبر 4285041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha