۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۶

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

۶ هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان جمع آوری شده است

 ۶ هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان جمع آوری شده است

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۶ هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤال مهر در خصوص جمع آوری انشعاب غیر مجاز در استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۶ هزار برق غیر مجاز در استان زنجان جمع آوری شده است. 

وی اظهار کرد: این شرکت نظارت و بازرسی مستمر بر انشعاب برق‌های غیر مجاز در استان زنجان دارد و  مقابله با برق‌های غیر مجاز فعالیت مستمر شرکت توزیع برق استان زنجان است. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: تنها راه کاهش استفاده نابجا از انشعابات برق غیرمجاز، فرهنگ‌سازی و ارائه آگاهی لازم به جامعه از طریق رسانه‌ها است.

وی  تاکید کرد: در راستای مقابله با معضل برق‌های غیر مجاز و تجاوز به جرائم و تأسیسات با تدوین سیستم جامع مورد نیاز و با پشتیبانی‌های مناسب مدیریتی، حقوقی و حراستی بیشترین انشعاب‌های غیر مجاز در مناطق روستایی، شهرک‌های اقماری و در حاشیه شهرها و به دو صورت مشهود و پنهانی انجام می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم تلفات انرژی برق موضوع انشعابات غیر مجاز برق است، گفت: هزار و ۷۰۰ کنتور هوشمند در این استان نصب شده که عمده‌ترین آن به بخش صنایع و بخش کشاورزی مربوط است.

مدیر عامل شرکت توزیع  برق استان زنجان تصریح کرد: شرکت توزیع برق زنجان با توجه به اینکه یکی از شرکت‌های برجسته در امر کاهش تلفات در سال گذشته بوده و به اهداف تعیین شده دست یافته است. 

وی افزود: صنعت برق از جمله زیر بنایی تری بخش توسعه کشور است و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان را بر عهده دارد. 

علیزاده به زیر ساخت بسیار قوی  صنعت برق در استان  زنجان اشاره کرد و  گفت: این شرکت هم اکنون با ۵۴۶ مگا وات پیک بار و بیش از ۴۳۰ هزار مشترک دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: اعتبارات سرمایه‌ای این شرکت در سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان جذب شد که عمده‌ترین آن در ارتباط با توسعه برق رسانی، تکمیل زیر ساخت‌ها، روشنایی و اصلاح توسعه شبکه بوده است.

کد خبر 4285127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha