۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۵۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

خونه به خونه هر تصمیمی بگیرد استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

خونه به خونه هر تصمیمی بگیرد استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع قهرمانی استقلال در جام حذفی شود.

اکبر کارگر جم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی فینال جام حذفی اظهار داشت: حاشیه‌هایی که از طرف تیم خونه به خونه ایجاد شد در راستای بر هم زدن تمرکز تیم استقلال برای این بازی حساس است. غافل از این که این حواشی نمی‌تواند تمرکز ما را برای این بازی بزرگ بر هم بزند. عزم ما برای قهرمانی در جام حذفی جزم است و هیچ اتفاقی نخواهد توانست استقلال را از این افتخار دور کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: تیم ما حرفه‌ای تر و با تجربه تر از آن است که تحت تاثیر این فضای ایجاد شده قرار بگیرد. شاید خونه به خونه‌ای های آنقدر کم تجربه باشند که با تهدید حاضر نشدن در فینال جام حذفی به خیال این که در لیگ دسته اول اتفاقات غیر فوتبالی افتاده فضا را ملتهب کنند، اما استقلال تیم بزرگ و با تجربه‌ای است و قطعا اسیر این فضاسازی ها نخواهد شد. 

پیشکسوت آبی‌ها با بیان این که این تیم قطعا قهرمان جام حذفی می شود اضافه کرد: تیم ما در این مقطع بقدری خوب است که واقعا برای ما فرق نمی‌کرد خونه به خونه در این دیدار حریف ما باشد یا تیم دیگری. پنجشنبه هر تیمی مقابل ما قرار می گرفت محکوم به شکست بود. 

کارگر جم در ادامه به دیدارهای آسیایی آبی پوشان اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من از فینال جام حذفی برای ما مهمتر دو بازی است که در آسیا با ذوب آهن داریم. ذوب آهن به همراه استقلال نیم فصل دوم فوق العاده خوبی را گذراند و بهترین تیم های نیم فصل دوم بودند. این دو بازی خیلی سنگین و حساس است و پیروزی در مجموع دو بازی راه ما را برای رسیدن به ستاره سوم هموار می کند. برای ما مهم است که از این بازی به سلامت عبور کنیم و بعد از آن تیم را تقویت کنیم تا هم فصل آتی را برای قهرمانی لیگ برتر استارت بزنیم و هم برای مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا با توپ پر به میدان برویم. 

کد خبر 4285609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha