۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان:

سند اطلاع‌رسانی استان همدان تدوین و اجرایی می‌شود

سند اطلاع‌رسانی استان همدان تدوین و اجرایی می‌شود

همدان - دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: سند اطلاع رسانی استان همدان بر اساس مصوبه شورای اطلاع رسانی تدوین و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله ربانی مهر پیش از ظهر سه شنبه در آغاز دوره های جدید آموزش ضمن خدمت برای مدیران روابط عمومی های استان همدان گفت: در برنامه توانمندسازی روابط عمومی ها، آموزش اهمیت و جایگاه خاصی دارد و علاوه بر دوره های آموزش ضمن خدمت، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی مد نظر است.

وی افزود: ساماندهی روابط عمومی ها در گروه های هفت گانه و ارزیابی عملکرد بر اساس شاخص های هر گروه نیز در حال پیگیری است و به زودی سند اطلاع رسانی استان بر اساس مصوبه شورای اطلاع رسانی استان، تدوین و اجرایی می شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان اظهار داشت: برنامه های هفته روابط عمومی و ارتباطات در استان همدان در حال تدوین است که دو برنامه شورای اداری با حضور روابط عمومی ها و همایش روابط عمومی های استان نهایی شده و با حضور میهمانان کشوری برگزار خواهد شد.

ربانی مهر گفت: مدیران، رسانه ها و روابط عمومی ۳ محور اصلی حوزه اطلاع رسانی هستند و با برنامه هایی که در سال ۹۷ پیش بینی شده قصد داریم تحول جدی در حوزه اطلاع رسانی داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان افزود: نگاه ها به حوزه روابط عمومی باید تغییر کند و با حمایت مدیر ارشد استان و مدیران دستگاه ها در هفته روابط عمومی در سال جاری برنامه های گوناگون و خوبی خواهیم داشت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان ارتقا ارتباط، تعامل و همدلی و همکاری دستگاه ها و روابط عمومی های استان با هم را عاملی در افزایش توفیقات ارزیابی کرد و گفت: توانمندسازی روابط عمومی های استان در اولویت برنامه های سال ۹۷ این شورا قرار دارد.

کد خبر 4285997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha