۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۰

با حضور لاریجانی؛

عملیات اجرایی احداث بیمارستان تخصصی قلب در قم آغاز شد

عملیات اجرایی احداث بیمارستان تخصصی قلب در قم آغاز شد

قم - عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی قلب در قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی صبح سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی قلب در قم، با بیان اینکه علما از گذشته نسبت به مسئله بهداشت و درمان مردم دغدغه مند بودند، اظهار کرد: احداث مراکز درمانی توسط علما اقدامی پسندیده و سنگ بنایی ماندگار است.

وی با انتقاد از طولانی شدن زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تا بهره برداری آن در کشور، گفت: به این دلیل در چنین مراسم هایی حاضر نمی‌شوم و تلاش می کنم که برای بهره برداری حضور یابم ولی با وعده کوتاه بودن زمان ساخت این مرکز درمانی توسط حجت الاسلام شهرستانی در این مراسم حضور یافتم.

سید حسن قاضی زاده هاشمی نیز از افتتاح و بهره برداری دو مرکز درمانی تا پیش از پایان دولت دوازدهم خبرداد و گفت: یکی از این دو بیمارستان وعده دولت است که با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری می رسد و دیگری نیز زیر نظر بیت آیت الله خوانساری در حال ساخت است.

در بخش دیگری از این مراسم، علاءالدین نجفی، با اشاره به اقدامات شایسته درمانی که از سوی بیت الله سیستانی و تلاش حجت الاسلام شهرستانی در قم صورت گرفته است، گفت: درمانگاه امام صادق (ع) در منطقه محروم نیروگاه، مرکز تخصصی چشم جوادالائمه(ع) در یکی از دیگر منطقه‌های محروم قم و بیمارستان تخصصی امیر المونین(ع) در نجف اشرف از جمله اقدامات ارزشمند بیت الله سیستانی به شمار می رود.

رئیس هیات مدیره بیمارستان تخصصی قلب در قم،  احداث بیمارستان تخصصی قلب را یکی از مراکز درمانی تخصصی مورد نیاز در قم ذکر کرد و گفت: احداث این مرکز درمانی موجب آسایش و آرامش فکری بیماران می شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان تخصصی با ظرفیت ۳۳۵ تخت و زیربنای ۴۷ هزار متر مربع در ۱۱ طبقه ساخته می شود که بخش های بستری آن شامل داخلی، قلب، جراحی، زنان و زایمان، کودکان، اعصاب و روان NICU، ICU، ICUOH، آنکولوژی، هماتولوژی، و سوییت های VIP، اورژانس، جراحی، زایمان، بخش های تشخیصی درمانی، آنژیوگرافی تصیربرداری، سنگ شکن ، دیالیز و ... تا سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4286038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha