۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸

امام جمعه رفسنجان:

حمایت از کالای ایرانی با جدیت دنبال شود

حمایت از کالای ایرانی با جدیت دنبال شود

رفسنجان - امام جمعه رفسنجان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: باید سعی شود بحث حمایت از کالای ایرانی با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر سه شنبه در مراسم جشن روز جهانی کار و کارگر در رفسنجان اظهار داشت: اهمیت و ارزش وجود کارگران و کار در جامعه بسیار اهمیت دارد به نحوی که اسلام به کارگر ارزش و بهای ویژه ای قائل شده است.

وی افزود: اسلام برای کارگر آنقدر اهمیت قائل شده که کارفرمایان باید آنچه که خود می خورد به کارگر هم بدهد، آنچه که می پوشد به کارگر هم بپوشاند، حتی کارفرما دائماً نباید بالای سر کارگر نباشد.

وی ادامه داد: کارگر نیز باید کار را از خود بداند و خود را سهامدار و شریک محل کار خود بداند تا وجدان کاری او بیشتر بشود و امسال نیز با وجدان کاری، تولیدات باکیفیت، فرهنگ سازی استفاده از تولید داخلی و نیز حمایتهای دولت و مجلس از مجموعه های تولیدی انجام شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، تأکید کرد: باید سعی شود بحث حمایت از کالای ایرانی با جدیت دنبال شود زیرا این موضوع از دغدغه های رهبر انقلاب است ضمن اینکه اگر به وجدان خودمان هم مراجعه کنیم واجب است که از تولید داخلی حمایت کنیم.

رمضانی پور اضافه کرد: نیاز است که بسیاری از اقلام مورد نیاز مجتمع مس سرچشمه از خود شهرستان رفسنجان تامین شود که امیدواریم این مسئله با همدلی و تعاملی که وجود دارد و همچنین با ایجاد صنایع پایین دستی مس در رفسنجان شاهد رشد و خیزش بسیار خوب در سال جاری در رفسنجان باشیم.

کد خبر 4286096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha