۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۱۱

معاون رئیس جمهور:

طرح‌های گردشگری ساحلی و دریایی در جنوب کشور توسعه می‌یابد

طرح‌های گردشگری ساحلی و دریایی در جنوب کشور توسعه می‌یابد

بوشهر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرح‌های گردشگری ساحلی و دریایی در جنوب کشور توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که مکی‌تواند محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در فصول پائیز و زمستان و اوایل بهار دارای آب و هوای بسیار خوبی است که می‌تواند در این ایام میزبان مسافران و گردشگران متعددی باشد و باید از این فرصت استفاده شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح گردشگری زمستانه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باعث رونق گردشگری دریایی و ساحلی در جنوب کشور می‌شود.

وی بیان کرد: در صورتی که دولت تعطیلات گردشگری زمستانی را تصویب کند، شاهد حضور گسترده گردشگران در ایام زمستان در مناطق جنوبی کشور خواهیم بود و موقعیت خوبی نیز برای استان بوشهر ایجاد می‌شود.

مونسان تصریح کرد: مناطق جنوبی حاشیه خلیج فارس و دریای عمان ظرفیت بی نظیری در همه بخشهای اقتصادی به ویژه در صنعت گردشگری دارند که توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اشتغال و درآمدزایی باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: تاکنون آنگونه که باید به گردشگری دریایی توجه نشده است و باید زمینه توسعه این بخش از گردشگری در مناطق ساحلی جنوب توسعه یابد.

کد خبر 4286313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha