۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۰۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در نهاوند برگزار شد

۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در نهاوند برگزار شد

نهاوند-رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در نهاوند برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هدف اصلی برگزاری مراسم‌ فرهنگی و مذهبی در ایام و اعیاد شعبانیه گسترش فرهنگ انتظار و آشنایی بیشتر نسل جوان بافرهنگ مهدویت است.

وی بابیان اینکه شناساندن آن حضرت از جنبه‌های مختلف به مردم یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی در راستای زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) و نهادینه کردن تفکر مهدویت است، عنوان کرد: جشن نیمه شعبان در شهرستان نهاوند توسط دستگاه‌های اجرایی، کسبه و بازاریان در بیش از ۱۶۰ نقطه شهری و روستایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محبی افزود: برای این روز ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی تدارک دیده‌شده بود که این مراسم‌ هم‌زمان با اقامه نماز جماعت در مساجد با سخنرانی روحانیون مستقر، طرح هجرت، بومی و خود استقرار انجام و از استقبال خوبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم‌ جشن علاوه بر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان و روستاهای شهرستان نهاوند نیز برگزار شد، عنوان کرد:مراسم‌ مولودی‌خوانی در شب نیمه شعبان، آذین‌بندی معابر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ختم صلوات و تشریح فلسفه مهدویت توسط روحانیون در مساجد و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ازجمله برنامه‌های دیگری بود که در این روز مبارک در شهرستان انجام شد.

کد خبر 4286821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha