۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد:

وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست/همدلی جای بی‌تفاوتی را بگیرد

وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست/همدلی جای بی‌تفاوتی را بگیرد

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی و اشتغال در استان مناسب نیست، گفت: به‌جای بی‌تفاوتی، مسئولان همدل و همسو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینکه از ویژگی های حکومت حضرت مهدی(عج) عمران، آبادانی، پیشرفت و رفاه عمومی است، اظهار داشت: ما بر این باور هستیم که حکومت جهانی امام زمان که شکل می گیرد، تمام ظرفیت ها در جهت رفاه و آسایش انسان ها قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان است و به عنوان نظام الگو در دنیا مطرح است و در دنیا نقش آفرینی می کند، تصریح کرد: رضایتمندی مردم در جهت کارآمدی نظام است و برای کسب رضایت مردم باید کار و تلاش کرد.

قرارگاه خاتم الانبیاء در استان باید تقویت شود و موانع را برای فعالیت آن برطرف کنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جلسه اقتصاد مقاومتی امروز، باید آغاز یک تحول اقتصادی، عمرانی و سازندگی در استان باشد،  ضمن تقدیر از زحمات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان، افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء در لرستان سنگ تمام گذاشته و با تمام وجود به میدان آمده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدون منت و پول در استان نقش آفرینی می کند، تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در استان باید تقویت شود و موانع را برای فعالیت آن برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز سپاه به عنوان مولود انقلاب، هرجا احساس خطر شده و نیاز به کمک بوده برای پیشرفت انقلاب و جلوگیری از نفوذ و رخنه دشمن با قدرت تمام ورود پیدا کرده و دشمن را ناکام گذاشته است، ادامه داد: امروز مهم ترین چالش ما چالش اقتصادی است.

وضعیت لرستان امروز به لحاظ اقتصادی و اشتغال مناسب نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در لرستان یک فرصت استثنایی است که مدیران باید از آن استفاده کنند، وضعیت استان امروز به لحاظ اقتصادی و اشتغال مناسب نیست و این در حالی است که ظرفیت های فراوانی در لرستان وجود دارد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه بزرگترین ظرفیت استان نیروی انسانی است، اظهار داشت: باید به سمت فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی در استان برویم.

وی با بیان اینکه اولین رمز موفقیت مطالبه گری مردم و پیگیری مسئولان است،  اگر اینگونه نباشد پیشرفتی در استان حاصل نمی شود، تصریح کرد: دومین عامل موفقیت وحدت، انسجام و همکاری است، باید هرکدام از مسئولان سهم خود را در این زمینه تعیین کنند.

به جای بی تفاوتی، مسئولان همدل و همسو باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه وضعیت استان در مقایسه با استان های دیگر خیلی ضعیف است و مناسب نیست، افزود: در این زمینه مسئول چه کسی است؟ چه کسی باید به مردم جواب بدهد؟ به جای بی تفاوتی، مسئولان همدل و همسو باشند.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: همت بلند و بالا و اراده قوی عامل سوم موفقیت است، باید کار و تلاش و خدمت به مردم اساس برنامه ها باشد.

کد خبر 4286922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha