۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۲۸

محمد نوری:

استقلال متفاوتی را در فصل آینده شاهد خواهیم بود

استقلال متفاوتی را در فصل آینده شاهد خواهیم بود

پیشکسوت استقلال گفت: فصل آینده و با حضور وینفرد شفر استقلال متفاوتی را در لیگ و در جام حذفی خواهید دید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی در ورزشگاه اروندان خرمشهر گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. آنها نتوانستند آن صلابت همیشگی را نشان دهند و این بر می گردد به اینکه در طی این چند روز بازیکنان استقلال بازی های زیادی را پشت سر گذاشته و خسته بودند. البته آنها باید هفته آینده هم در روز دوشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن این شهر بروند و این در حدودی در روند استقلال تأثیر گذاشته بود.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان خونه به خونه را دست کم نگرفته بودند؟ گفت: من اعتقاد دارم با توجه به صحبت های این چند روز که همه می گفتند استقلال به راحتی خونه به خونه را شکست خواهد داد این مسئله تأثیر منفی روی بازیکنان گذاشته بود و این باعث شد که روند همیشگی را نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد شفر تمدید شد و آیا می تواند در فصل بعد همانند فصلی که گذشت، موفق باشد؟ گفت: او مربی با دانشی است و مطمئنا برای فصل آینده برنامه ریزی دقیقی انجام داده و اطمینان دارم خیلی زود استقلال به شرایط خوب گذشته خواهد رسید و فصل آینده این تیم با قدرت در لیگ جام حذفی و لیگ قهرمانان حاضر خواهد شد.

پیشکوست استقلال در پایان خاطرنشان کرد: جام حذفی تمام شد، استقلال به قهرمانی رسید و جشن آن هم به پایان خواهد رسید. ما باید از فردا به فکر لیگ قهرمانان باشیم  تا بتوانیم به سلامت در دو دیدار رفت و برگشت بازی را با پیروزی به پایان رسانده و به موفقیت دست یابیم.

کد خبر 4287199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha