۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳

سرپرست تبلیغات اسلامی اسدآباد:

خواهران مبلغه برای فرهنگ‌سازی شعار سال تلاش کنند

خواهران مبلغه برای فرهنگ‌سازی شعار سال تلاش کنند

اسدآباد - سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد بااشاره به اینکه نقش حوزه علمیه خواهران در تحقق شعار سال کلیدی است، گفت: خواهران مبلغه برای فرهنگ‌سازی شعار سال تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجید موسوی پیش از ظهر شنبه در دیدار مدیر و اساتید حوزه علمیه خواهران اسدآباد با اشاره به نقش کلیدی حوزه های علمیه در تحقق شعار سال، عنوان کرد: حمایت از کالاهای ایرانی رونق تولید، شکوفایی اقتصاد و کاهش نرخ بیکاری را به همراه دارد.

وی بابیان اینکه حوزه های علمیه خواهران در جریان سازی موثر هستند، گفت: اگر عزم ملت و دولت به سمت حمایت از تولید داخلی و کالاهای ایرانی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با تشریح مهمترین وظایف حوزه های علمیه خواهران در تحقق شعار امسال عنوان کرد: آگاهی بخشی به خانواده ها با هدف گذاری مادران، صرفه جویی در هزینه ها، حرکت به سمت شناسایی و معرفی برندهای معتبر ایرانی و برنامه ریزی در حوزه های مختلف و فرهنگ سازی در استفاده از کالای ایرانی از عمده وظایف حوزه های علمیه خواهران در راستای تحقق شعار امسال است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران در نقش مادری و خواهری در اجتماع و خانواده خود و به‌عنوان مدیر هزینه ها و انتخاب در خانه و خانواده، نقش تعیین کننده ای در جهت دهی به سبد هزینه ها و خرید از گستره تولیدات داخلی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: نامگذاری ها نباید در حد یک شعار باقی بماند و باید از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعارسال استفاده کرد.

کد خبر 4287945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha