۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۳۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی دقیق و جدی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در لرستان

برنامه‌ریزی دقیق و جدی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در لرستان

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد از برنامه‌ریزی دقیق و جدی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سخنانی بابیان اینکه بررسی میزان آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن‌ها کار بسیار ارزشمندی است تا این بلایا از جامعه ریشه‌کن شوند اظهار داشت: ما درخواست داریم که داده‌های آماری تبلیغات اسلامی پیرامون آسیب‌های اجتماعی در اختیار شهرستان‌ها قرار گیرد تا دیگر نیاز به تکرار و بررسی مجدد نباشد.

وی بابیان اینکه در میان استان‌های کشور لرستان کم‌نظیرترین استانی بوده که موضوع جلسات شورای فرهنگی آن به‌صورت ویژه همین آسیب‌های اجتماعی بوده است افزود: مرتب این موضوعات را بررسی می‌کنیم و خوشبختانه شاهد هستیم که بیشترین کشف مواد مخدر در لرستان صورت گرفته است که هم نیروی انتظامی و هم اطلاعات در این زمینه بسیار خوب عمل کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه این اقدامات نتیجه مصوبات جلسات شورای فرهنگی بوده است افزود: ائمه جمعه استان راجع به مسائل تحکیم مسائل خانواده بسیار خوب کارکرده‌اند و خطبه‌های بسیاری را ایراد کرده‌اند اما همچنان کار فراوان و میدان وسیع است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه دادگستری استان نیز به‌صورت جدی در این قضیه واردشده و مسائل تحکیم خانواده و کاهش طلاق را بررسی می‌کند بیان داشت: ما نیز یک سال بوده که بحث سبک زندگی را در خطبه‌ها مطرح می‌کنیم و این روند ادامه دارد.

وی بیان داشت: اعتقاد من این بوده که سازمان تبلیغات اسلامی اگر به‌صورت نهادی عمل کند می‌تواند موفق باشد و از فعالیت‌های مصرفی بیرون آید و به فعالیت‌های تولیدی بپردازد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه تبلیغات اسلامی به‌صورت یک‌نهاد تولیدی، کار تولید نیروی انسانی، متون تبلیغی، آموزش و ... را پیگیری کند بیان داشت: حقیقتاً سازمان تبلیغات اسلامی در مرکز قوی است ولی باید در شهرستان‌ها تقویت شود و این موضوع توجه خاصی را می‌طلبد.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: توانمندی استان‌ها باید تقویت شود و بخشی از کار به استان‌ها واگذار شود.

کد خبر 4288497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha