۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تبعات خروج از برجام متوجه آمریکا است/ ضرورت پرهیز از تجمل‌گرایی

تبعات خروج از برجام متوجه آمریکا است/ ضرورت پرهیز از تجمل‌گرایی

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: تبعات خروج از برجام متوجه آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در جلسه تفسیر سوره «هود» قرآن در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در سخنانی بابیان اینکه قرآن می‌فرماید که عاقبت قوم کافر هلاکت و نابودی است.

شعار «مرگ بر آمریکا» یک شعار قرآنی است

وی با اشاره به انکار آیات پروردگار، عصیان و سرکشی در برابر پیامبران و همچنین پیروی از طاغوت از سوی قوم کافر بیان داشت: مهم‌ترین چیزی که جامعه را تهدید می‌کند انکار خداوند و دوری از معنویت، تبعیت نکردن از اولیای دینی و پیروی از طاغوت است.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود بابیان اینکه همان‌گونه عذاب دست خداوند است نجات نیز دست خدا است گفت: تاریخ پیشینیان و پیامبران برای ما درس عبرت است و اگر ناسپاسی کنیم دچار قحطی و خشک‌سالی می‌شویم.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه صرف ایمان به خدا، پیامبران و رهبران الهی کافی نیست افزود: مهم‌ترین مسئله در این رابطه تبعیت از خداوند و پیامبران و رهبران الهی است.

وی بابیان اینکه خداوند در قرآن برای کسانی که در این راه لغزش داشته‌اند و از خداوند و پیامبران الهی تبعیت نداشته‌اند از تعبیر «مرگ» استفاده کرده است گفت: شعار مرگ بر ستمگر یک شعار قرآنی است و شعار مرگ بر آمریکا نیز یک شعار قرآنی محسوب می‌شود.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه هدف پیامبران الهی توحید، بندگی خدا، رفاه مردم و عدالت بوده است تصریح کرد: این امر نیز مسئولیت آور بوده تا این مباحث را همواره پیگیری کنند.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بسیار سنگینی به دوش دارند گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین وظیفه این نهاد محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران حافظ خون شهدا است تصریح کرد: پیام شهدا استقامت و ثبات قدم درراه ولایت است.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه این ننگ برای ما بوده که مانند پیشینیان خود ایستادگی نکنیم و راه آن‌ها را ادامه ندهیم تصریح کرد: این ننگ بوده که عناصری سست، تنبل، سازش‌کار، رفاه‌طلب و تجمل‌گرا باشیم.

تبعات خروج از برجام متوجه آمریکا است

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و حالا ما باید از آمریکا بترسیم؟ تصریح کرد: آمریکا اعلام کرده که از برجام می‌خواهد خارج شود، این امر به‌هیچ‌عنوان مهم نیست چراکه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و تبعات این امر متوجه خود آمریکا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا عهدشکن است و قابل‌اعتماد نیست بیان داشت: خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت ما را حفظ می‌کند.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به توطئه‌های آمریکا در منطقه افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود چراکه این فرهنگ عزت‌آفرین بوده و مایه افتخار است.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر رسیدگی به خانواده‌های شهدا گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای حل مشکلات خانواده شهدا با سعه‌صدر اقدام کرد.

کد خبر 4289144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha