۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱

رشتی ها به دنبال مربی جدید؛

پایان همکاری با سپیدرود/ کریمی به خواسته‌های «‌تن‌زاده» تن نداد!

پایان همکاری با سپیدرود/ کریمی به خواسته‌های «‌تن‌زاده» تن نداد!

علی کریمی در حالی به قطع همکاری با باشگاه سپیدرود رسیده است که مالک این باشگاه شرایط سختی را برای کریمی در نظر گرفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علی کریمی با اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه سپیدود روز گذشته در حالی برگزار شد که این جلسه پرتنش، سرانجام به اعلام تسویه حساب کریمی با این باشگاه و قطع همکاری وی منجر شد.

در این نشست، نه تنها با خواسته های علی کریمی برای جذب بازیکنان خارجی و همچنین اضافه کردن یکی، دو مربی غیر ایرانی مخالفت شد که حتی مسئولان باشگاه درخواست کریمی برای جذب چند مربی داخلی را هم رد کردند. همچنین به کریمی اعلام شد که باید قید همکاری با دو عضو کادر خود (آنالیزور و مدیر رسانه ای) را بزند.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود که موفق شد این تیم را در لیگ برتر نگه دارد، تن به خواسته های مالک این باشگاه نداد و خواستار تسویه حساب کامل با خودش و کادر فنی شد. البته کریمی اعلام کرده است مبلغ دو سال از قرارداد باقیمانده اش را نمی خواهد.

کریمی خودش اعلام کرد که ادامه کارش در سپیدرود با این وضعیت غیر ممکن است: «باشگاه یک‌سری موارد و پیشنهادهای جدیدی را مطرح کرد که با اختیارات تام سرمربی منافات داشت، به همین دلیل اعلام کردم با این شرایط جدید به فعالیتم در سپیدرود ادامه نخواهم داد.»

کد خبر 4289244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha