۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۵۸

در مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد؛

اتفاق تلخ برای یکی از ملی پوشان دختر تیم ملی دوچرخه سواری ایران

اتفاق تلخ برای یکی از ملی پوشان دختر تیم ملی دوچرخه سواری ایران

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری از زمین خوردن یکی از بانوان رکابزن ایران در رقابت های کوهستان آسیا خبر داد و گفت: حال عمومی این ملی پوش مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز از بیست و چهارمین دوره رقابت های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با کسب دو مدال نقره و برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید. در حاشیه این رقابت ها شیوا توسلی رکابزن ماده کراس کانتری ایران به زمین خورد و دچار آسیب دیدگی شده است.

سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر گفت: شیوا توکلی رکاب زن رده سنی امید ایران در مسابقه صبح امروز به زمین خورد و هم اکنون شرایط خوبی ندارد. آنچه به ما اطلاع دادند این است که بانوی دوچرخه سوار ایران از ناحیه لگن آسیب شدیدی دیده و حال عمومی خوبی ندارد.

وی افزود: ما منتظر هستیم تا ببینیم نظر دکتر درباره شرایط وی چیست و آیا می تواند همراه تیم به ایران بازگردد یا خیر.

سلگی ادامه داد: نتایج تیم خوب بود. فرانک پرتوآذر و فراز شکری سال گذشته در ماده تیم ریلی مدال گرفته بودند اما امسال موفق شدند در بخش بزرگسالان انفرادی و در ماده کراس کانتری اولین مدال های تاریخی دوچرخه سواری کشورمان را به دست آوردند.

وی ادامه داد: ما امسال با کمترین نفرات در مسابقات قهرمانی آسیای فیلیپین حاضر بودیم. در مجموع تیم ما با ترکیبی از ۵ رکابزن ماده کراس و یک دوچرخه سوار ماده دان هیل در این دیدارها حاضر بود و در نهایت توانستیم دو مدال با ارزش را کسب کنیم.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری  در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه سال گذشته، ایران در ماده تیم ریلی روی سکو بود اما امسال نتوانست مدال خود را تکرار کند و دلیل این مسئله چیست، گفت: ظهرابی یکی از بهترین رکاب زنان ایران به دلیل سربازی نتوانست تیم را در این مسابقات همراهی کند. زمان این رکاب زن بسیار خوب بود و در صورت همراهی به طور قطع می توانستیم در این ماده باز هم صاحب مدال بشویم و مشکلی در این خصوص نداشتیم و حتی پیش بینی می شد بتوانیم مدال نقره یا طلای آسیا را بگیریم.

بیست و چهارمین دوره رقابت های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا با کسب دو مدال نقره و برنز برای نمایندگان ایران امروز به کار خود پایان داد.

کد خبر 4289365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha