۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۸

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

مسئولان روابط عمومی دستاوردهای دولت در سازمان خود را منعکس کنند

مسئولان روابط عمومی دستاوردهای دولت در سازمان خود را منعکس کنند

قزوین- معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مسئولان روابط عمومی برای مقابله با شایعه پراکنی و ناکارآمد جلوه دادن خدمات دولت از سوی رقبای سیاسی باید دستاوردهای دولت را بخوبی منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر در همایش روابط عمومی های استان قزوین که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: عصر ارتباطات موجب تسریع در اطلاع رسانی شده و امروز باید خود را با این شرایط هماهنگ کنیم.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها حلقه واسط میان مردم و دستگاههای اجرایی هستند و باید ضمن بیان دیدگاههای مخاطبان نسبت به اطلاع رسانی درست هم همت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: روابط عمومی ها به عنوان مدافع سازمان خود لازم است با اطلاع رسانی درست از سیاه نمایی هم جلوگیری کنند.

آشناگر گفت: یکی از آفت های روابط عمومی ها مدح مدیران است که با این کار از جایگاه مشاور خارج می شوند که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در برخی کانال های رسمی سازمان ها و شبکه های اجتماعی شاهد انتشار پیام و خبر، تصاویر مدیران خود را منتشر می کنند در حالیکه مردم در عصر ارتباطات دیگر نیازی به چهره پردازی ندارند و پیگیر خدمات صادقانه دستگاه ها هستند.

آشناگر گفت: روابط عمومی ها با ساختار سنتی در عصر ارتباطات نوین چندان مفید نخواهند بود و در شرایطی که موضوع شهروند خبرنگار مطرح شده و هر فردی با داشتن یک دستگاه تلفن همراه می تواند گستره وسیعی از اطلاعات را در جغرافیای جهانی منتشر و یا دریافت کند شما نباید از غافله عقب بمانید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: روابط عمومی ها در وضعیت کنونی از نظر ساختار و تجهیزات آماده مقابله با اطلاعات نادرستی که از سوی دشمنان و رقبا منتشر می شود نیستند لذا باید ساختار این حوزه تغییر کند.

آشناگر افزود: مدیریت بحران از دیگر زمینه هایی است که روابط عمومی ها کمتر به آن توجه کرده اند در حالی که برای جلوگیری از ترویج شایعه و اخبار کذب لازم است فعالان این عرصه از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کنند.

دشمنان درصدد القاء ناکارآمدی دولت و نظام هستند

وی اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان درصدد القاء ناکارآمدی دولت و نظام هستند و می خواهند مردم راناامید کنند وظیفه روابط عمومی ها سنگین است.

آشناگر تصریح کرد: برخی به دلیل رقابت و نزاع های سیاسی در داخل کشور هم می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند که از مدیران روابط عمومی ها انتظار داریم با دفاع مناسب از عملکرد دستگاه اجرایی در این زمینه فعالانه برخورد کنند.

وی گفت: کسانی که به آراء مردم تن نمی دهند و به ناحق دستاوردهای دولت را نادیده می گیرند تا به اهداف سیاسی خود برسند در واقع به نظام آسیب می زنند و در این راستا رسالت روابط عمومی ها سنگین است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: مسئولان روابط عمومی ها لازم است سرافرازانه از خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف دفاع کنند.

کد خبر 4290265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha