۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۸

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ:

برای تمام سناریوهای دشمن برنامه داریم

برای تمام سناریوهای دشمن برنامه داریم

ری- فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان این که آمادگی لازم برای برگزاری پرشور مراسم سال روز ارتحال امام(ره) وجود دارد، گفت: برای تمام سناریوهای دشمن برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا یزدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مرکزی  بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما و همه عزیزان این افتخار را داده است که بتوانیم چهلمین سالگرد ارتحال امام راحل را برگزار نماییم.

یزدی افزود: از زمان ابلاغ ماموریت قرارگاه شهید «فهمیده» جلسه ای را تشکیل داد و کمیته ها و مسئولین بر اساس تجربیاتی که در سال های گذشته داشتند مشخص شدند و گزارش هایی به صورت حضوری و غیر حضوری گرفته شده است.

وی با اشاره به این که برقراری مسائل امنیتی از مرزهای کشور آغاز می شود و در ۴ حلقه نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی توانایی های خود را با حجم بالا و نیروهایی که به کار خواهند گرفت، به منصه ظهور می گذارند، گفت: امیدواریم هم چون سال های گذشته با مشکل و نگرانی امنیتی مواجه نشویم.

وی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده انقلاب درصدد هستند که در چهلمین سالگرد انقلاب با تمام توان هجمه ای را صورت بدهند، گفت: در این عرصه ما با تمام توان توانایی هایمان را افزایش داده و افزایش خواهیم داد و نیروهای متعدد هوایی و زمینی را داریم و برای مشکلات احتمالی نیز برآورد ها و سناریوهای مشخصی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در ادامه با اشاره به این که یکی از مواردی که امسال بیشتر به آن توجه داشته ایم در ارتباط با توجیه کمیته در ارتباط با همه مسائل است، گفت: مثلا اگر کسی در رابطه با کمیته اسکان مشکلی داشت و به تیم بهداشت مراجعه کرد،  این تیم باید بتواند، این فرد را به خوبی راهنمایی کند و از طرف دیگر در همه کمیته ها تاکید داشتیم که نسبت به همه جزییات توجه و دقت کنند و امیدواریم مشکل نگران کننده ای را نداشته باشیم. 

یزدی بیان داشت: در مسیر نیز راهنمایی های لازم برای اتومبیل ها وجود دارد و کنترل نهایی برای ورود به حرم نیز وجود دارد و نگرانی خاصی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، دومین جلسه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پیش از ظهر دوشنبه در حرم مطهر امام راحل با حضور محمد علی انصاری، دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) ، اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران و سایر مسئولین برگزار شد.

کد خبر 4290267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha