۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۷:۵۲

در چهارمحال و بختیاری؛

موانع سد راه پروژه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی رفع شود

موانع سد راه پروژه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی رفع شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موانع سد راه پروژه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال وبختیاری رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر دوشنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موانع سد راه پروژه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال وبختیاری رفع شود، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری این منطقه انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری است و زمینه ساز ایجاد اشتغال در سطح استان است.

اجرای طرح های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی تسریع شود

وی بیان کرد: تسریع اجرای طرح های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی در این استان ضروری است و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری  موجب توسعه بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ... در استان چهارمحال و بختیاری می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح های سرمایه گذاری این منطقه در حال بهره برداری است، بیان کرد: پروژه پرتو دهی گاما یکی از پروژه های مهم این منطقه است که مراحل نهایی تکمیل خود را در حال طی کردن است.

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

وی بیان کرد: اجرای این طرح زمینه برای توسعه بخش های درمانی و کشاورزی در سطح استان فراهم می کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این طرح زمینه ساز افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی در سطح استان است که این امر زمینه افزایش صادرات محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری را فراهم می کند.

کد خبر 4290594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha