۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۵۲

افتتاح همزمان نمایشگاه هنرمند لهستانی و گروهی از هنرمندان

افتتاح همزمان نمایشگاه هنرمند لهستانی و گروهی از هنرمندان

نمایشگاه چاپ و طراحی هنرمند لهستانی و گروهی از هنرمندان بین المللی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در گالری شیرین گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی ۲۷ هنرمند بین المللی با عنوان «صداهایی از زمین» به انتخاب مهدی درویشی از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در گالری شماره دو شیرین آغاز به کار می کند.

این نمایشگاه مجموعه ای از آثار هنرمندان کشورهای مختلف است که با استفاده از مدیومی همسان، گامی فراسوی توانایی های تکنیکال برداشته اند. هر هنرمند تعداد ۳۳ چاپ همسان (تیراژ) از یک اثر ارسال کرده است و در پایان مجموعه ای از آثار  شرکت کنندگان این پروژه دریافت خواهد کرد. سه تیراژ باقیمانده برای مقاصد نمایشگاهی استفاده می شود.

در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت همچنین، نمایشگاه انفرادی آثار مارسین بیالاس، هنرمند لهستانی با عنوان «اتاقی با چشم انداز» به انتخاب مهدی درویشی در گالری شماره یک شیرین روی دیوار خواهد رفت.

مارسین بیالاس متولد ١٩٧۷ در شهر زاویرسی لهستان است. او در دانشکده هنر آکادمی هنرهای زیبای کاتوایس تحصیل کرده است. پروژه دیپلم او تحت نظارت پرفسور جان سمتلاچ و با دریافت مدال در سال ٢٠٠٤ انجام شد. بیالاس پس از فارغ التحصیلی به اعضای آکادمی کاتوایس پیوست و در سال ٢٠١١ موفق به دریافت دکترای هنر شد. علاقه اصلی وی به چاپ دستی (به ویژه تکنیک های چاپ گود) و طراحی است و از سال ٢٠٠٣، به صورت فعال در مسابقات و نمایشگاه های چاپ دستی حضور داشته است.

کد خبر 4290640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha