۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷

بازیکن سابق پرسپولیس:

پرسپولیسی‌ها تمرکز نداشتند/نتیجه نهایی در آزادی رقم می‌خورد

پرسپولیسی‌ها تمرکز نداشتند/نتیجه نهایی در آزادی رقم می‌خورد

کرج - بازیکن البرزی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس‌ها در بازی با الجزیره تمرکز نداشتند، گفت: نتیجه نهایی در ورزشگاه آزادی رقم خواهد خورد.

رضا حمزه پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست پرسپولیس در بازی دیشب (دوشنبه) مقابل الجزیره اظهار کرد: این بازی یکی از بازی‌های حساس پرسپولیس بود که متأسفانه شاگردان برانکو در دقایق پایانی شکست خوردند ولی این پایان کار نیست و نتیجه نهایی در ورزشگاه آزادی رقم خواهد خورد.

وی افزود: در دیدار شب گذشته پرسپولیس بازی را خیلی خوب آغاز کرد و گل زیبایی را به ثمر رساند ولی نبود سید جلال حسینی در این دیدار به ضرر سرخ‌پوشان تمام شد و در هر سه گل خط دفاع پرسپولیس ضعیف عمل کرد.

حمزه پور در مورد غیبت سید جلال گفت: حسینی در زمین حضور نداشت و برانکو می‌دانست چه ترکیبی را به زمین بفرستد. او همیشه بازیکنان آماده‌تر را برای بازی انتخاب می‌کند اما دفاع پرسپولیس با جلال حسینی تجربه بیشتری دارد. گل اول و سوم الجزیره بسیار ابتدایی بود و نشان می‌داد پرسپولیسی‌ها تمرکز لازم را در خط دفاع ندارند.

مهاجم اسبق پرسپولیس به بازی برگشت اشاره کرد و گفت: هر دقیقه در بازی برگشت برای پرسپولیس مهم خواهد بود و باید از همان ابتدای بازی با فشار هواداران به گل برسد تا در ادامه بازی به ارامش بیشتری بازی کند ولی درمجموع معتقدم سطح بازی سرخ‌پوشان بالاتر از حریف اماراتی است و پرسپولیس صعودکننده به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

کد خبر 4290933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha